Gå til innhold

Fløte i taco?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har brukt matfløte  i tacokjøttdeigen til tacoen? Jeg tenkte jeg ville prøve det med masse revet ost smeltet i  pannen med fløta krydder og kjøttdeig.  Å ha det som en base  med alt det andre i lefsa. Jeg tenker det kommer til å smake like mye men mer kremete? I mitt hode  høres det ut som en genial vri det kommer det til å bli enten godt eller forferdelig.

Anonymkode: 4b708...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres grusomt ut.

Anonymkode: 2e65d...87c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har brukt matfløte  i tacokjøttdeigen til tacoen? Jeg tenkte jeg ville prøve det med masse revet ost smeltet i  pannen med fløta krydder og kjøttdeig.  Å ha det som en base  med alt det andre i lefsa. Jeg tenker det kommer til å smake like mye men mer kremete? I mitt hode  høres det ut som en genial vri det kommer det til å bli enten godt eller forferdelig.

Anonymkode: 4b708...88d

hvordan kan ost og fløte bli forferdelig. dette går så bra.

Anonymkode: 1f0b6...dd6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det!! Post bilde og vurdering etterpå 😁😁

Anonymkode: a21a0...0fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres godt ut!

Anonymkode: 0d792...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes skikkelig godt ut😁 det skal jeg prøve😇

Fløte og ost blir aldri feil, bruker å ha det i tomat/kjøttdeigsausen til pasta😁

Anonymkode: 38809...d47

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det av og til når vi har kjøttdeig i tacoen, men bruker som regel matfløte de gangene vi har kyllingtaco. Det er veldig godt! 

Anonymkode: 94f9c...aa1

Skrevet

Nam!!! Skal jeg prøve! Ble det bra?

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg heller ville blandet med rømme. Eller laget quesidilla med ost inni. 

Anonymkode: c87d4...cde

Skrevet

Blir det ikke veldig bløtt?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det blir nok ikke stygt. Men mye mildere enn vanlig taco, og vil nok passe bedre i en grateng eller noe (gratinerte tacolefser kanskje??) enn som vanlig taco. Med noe godt tilbehør, gjerne godt krydret.

Ville kanskje brukt creme fraiche eller kremfløte enn matfløte. Fordi det er tykkere, så konsistensen ikke blir så bløt. Men om du bytter ut vannet med matfløte vil det nok sikkert gå greit i forhold til tykkelsen uansett. 

Anonymkode: b7139...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...