AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Er det noen her som har brukt matfløte i tacokjøttdeigen til tacoen? Jeg tenkte jeg ville prøve det med masse revet ost smeltet i pannen med fløta krydder og kjøttdeig. Å ha det som en base med alt det andre i lefsa. Jeg tenker det kommer til å smake like mye men mer kremete? I mitt hode høres det ut som en genial vri det kommer det til å bli enten godt eller forferdelig. Anonymkode: 4b708...88d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Høres grusomt ut. Anonymkode: 2e65d...87c 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har brukt matfløte i tacokjøttdeigen til tacoen? Jeg tenkte jeg ville prøve det med masse revet ost smeltet i pannen med fløta krydder og kjøttdeig. Å ha det som en base med alt det andre i lefsa. Jeg tenker det kommer til å smake like mye men mer kremete? I mitt hode høres det ut som en genial vri det kommer det til å bli enten godt eller forferdelig. Anonymkode: 4b708...88d hvordan kan ost og fløte bli forferdelig. dette går så bra. Anonymkode: 1f0b6...dd6 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Gjør det!! Post bilde og vurdering etterpå 😁😁 Anonymkode: a21a0...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 Hørtes skikkelig godt ut😁 det skal jeg prøve😇 Fløte og ost blir aldri feil, bruker å ha det i tomat/kjøttdeigsausen til pasta😁 Anonymkode: 38809...d47
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 Gjør det av og til når vi har kjøttdeig i tacoen, men bruker som regel matfløte de gangene vi har kyllingtaco. Det er veldig godt! Anonymkode: 94f9c...aa1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 Tror jeg heller ville blandet med rømme. Eller laget quesidilla med ost inni. Anonymkode: c87d4...cde
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #11 Skrevet 27. juni 2020 Tja, det blir nok ikke stygt. Men mye mildere enn vanlig taco, og vil nok passe bedre i en grateng eller noe (gratinerte tacolefser kanskje??) enn som vanlig taco. Med noe godt tilbehør, gjerne godt krydret. Ville kanskje brukt creme fraiche eller kremfløte enn matfløte. Fordi det er tykkere, så konsistensen ikke blir så bløt. Men om du bytter ut vannet med matfløte vil det nok sikkert gå greit i forhold til tykkelsen uansett. Anonymkode: b7139...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå