AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Hei. Fikk positiv test 22 juni, så ble testen svakere dagen etterpå, men de to neste dagene ble de sterkere. Er 4 dager over IKM, men har siden 22 juni hatt ganske vondt i bekken/korsrygg/halebein og lurer på om det er relativt normalt så tidlig? Kan ikke hugse at jeg hadde det før midten av svangerskapet med min datter. Gikk til fysio, og ble sykemeldt på slutten av sist svangerskap pga intense smerter i bekken. Kan det være pga bekkenløsning sist svangerskap at det gjør vondt så tidlig denne gangen? Noen som har en formening om dette? Anonymkode: ced66...c03
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har ikke vært gravid tidligere, og oppdaget graviditeten 5+4, og fra før oppdaget graviditet til nå, uke 8+6, hatt og har fryktelig vondt i korsrygg og haleben. Så sammenheng med forrige svangerskap tror jeg ikke, men noen får bare fort vondt. Anonymkode: 32973...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har bare ett barn så kan ikke si noe om sammenheng mellom flere svangerskap. Men jeg hadde litt smerter i korsryggen i uke 5. Fra uke 6 hadde jeg litt sterkere smerter, og fikk "anfall" flere ganger for dagen hvor det kjentes ut som om noen knivstakk meg i korsryggen. Slik fortsatte det til uke 12, da ble det enda verre og jeg fikk bekkenløsning. Ikke noe solskinnshistorie akkurat, men jeg tror det kan være normalt. Kroppen er jo full av hormoner nå. Er du bekymret så kontakt lege/jordmor. Anonymkode: 29354...38f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå