cloudsinger Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Altså, jeg er klar over at det er en hvitmuggost, men skal den være lodden? 😅 Det er en ny uåpnet ost som ikke går ut med det første, men den har hvit pels på undersiden. Jeg har igrunn aldri studert så nøye under osten før så jeg vet ikke om det er vanlig, men den ser jo helt annerledes ut på oversiden. Så, er den noen kloke hoder her som kan ost og vet om det er normalt og om den kan spises?
Illumi Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Jeg tror det er en sånn den skal være. Jeg har hvertfall spist mye lodden hvitmuggost i god tro 😂 men nå ble jeg sannelig usikker
cloudsinger Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2020 11 minutter siden, Lisanna skrev: Jeg tror det er en sånn den skal være. Jeg har hvertfall spist mye lodden hvitmuggost i god tro 😂 men nå ble jeg sannelig usikker Du er ihvertfall i live, så da tar jeg sjansen jeg også tenker jeg 😂
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 2 timer siden, cloudsinger skrev: Altså, jeg er klar over at det er en hvitmuggost, men skal den være lodden? 😅 Det er en ny uåpnet ost som ikke går ut med det første, men den har hvit pels på undersiden. Jeg har igrunn aldri studert så nøye under osten før så jeg vet ikke om det er vanlig, men den ser jo helt annerledes ut på oversiden. Så, er den noen kloke hoder her som kan ost og vet om det er normalt og om den kan spises? Helt normalt og helt ufarlig! (Den skal være sånn). Anonymkode: f5401...1d1
AnonymBruker 42 Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt og helt ufarlig! (Den skal være sånn). "Lodden" Det har jeg aldri opplevd... Endret 25. juni 2020 av Beeblebrox 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå