Gå til innhold

Hei jenter/damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor må kuken min være om dere skal blir glad? 

Anonymkode: e3e2d...0f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt jeg ikke er en elefant(smil) 

Anonymkode: e3e2d...0f9

AnonymBruker
Skrevet

15 cm lang minst så begynner det å ligne på noe 😉 

Anonymkode: d246b...79b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

15 cm lang minst så begynner det å ligne på noe 😉 

Og gjerne litt tykkelse og, type kalkunpølse 😉

AnonymBruker
Skrevet

Hm... 12-20 cm. Men ærlig talt. Det er ikke det viktigste. Ikke for meg iallfall. Det viktigste er stemningen og den generelle attraksjonen. Føler man seg begjæret og trygg tenker man ikke over størrelse. 

Anonymkode: 0c09e...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr me ikke om hvor stor kuken din er siden jeg ikke skal ligge med den. Glad er jeg uansett. 

Anonymkode: fc708...2c1

• Liker 3
Gjest Kaiminator
Skrevet

Min er så liten at den kommer ikke innenfor blygleppene engang

AnonymBruker
Skrevet

Blir like dumt som om kvinner skulle spurt oss menn, om hvor liten og trang måtte musa deres være for at vi skal bli glad. 

Leit om du har komplekser i forhold til størrelsen på pikken din, men ikke tenk på det. Vær glad for det når får bruke den til noe annet enn å pisse med. Kjør på og nyt det. Og ikke bruk tida på å lure på om hun synes den er liten.

Anonymkode: 3b79f...1d2

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Akkurat så stor som den er. 

Anonymkode: 3f49f...ee6

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt.

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Kragebein, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...