AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Hei :) Min samboar og eg har snakka om å gifte oss. Han ønsker ikkje noko stor fest. Så litt fram og tilbake, så har me komt fram til at me gifte oss i kirka( som har alltid vært min drøm) og har ein bedre middag etter vielsen sammen med barn, foreldre, søsken og forloverar. Noko som høyres fantastisk ut, som ikkje koster skjorta og ingen stress🙈 Spørsmålet mitt er altså då: korleis kunngjøre dette? For me vil at slekt og venner kan komme på vielsen. Sprer me ordet på f.eks sosiale medier? Er det nokon som er eller har vært i samme båt som oss, så fortell meg gjerneom da👌 Så slepper eg å leite meg ihjel på nettet🙈 Anonymkode: 3d9c2...9fe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Dere må i alle fall gjøre det klart at de er kun invitert til vielsen, og ikke til festen etterpå Så blir de ikke overrasket. Ikke forvent gaver heller fra de som kun kommer i vielse, men kan hende noen vil gi noe uansett. Siden det kun er vielse og ikke fest, ville jeg kanskje ha gitt beskjed på sosiale medier om at "Vi gifter oss i xx kirke kl xx den xx. Vi ønsker at alle som vil kan komme og dele øyeblikket med oss. Resten av dagen blir feiret privat" - eller noe sånt. Jeg har ikke vært borti den måten å informere om det på selv, men vi har også tenkt et lite bryllup Så mulig vi kommer til å gjøre noe lignende. Anonymkode: 4653d...70d 2
Bekko Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Tusen takk for svar😀 Er heilt grønn når det gjelder slike ting🙈 så veldi greit å få noken tips👍
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Har dere mye slekt og venner som bor i nærheten av kirka dere skal gifte dere i? Hvis ikke tror jeg det blir få som møter opp der. Anonymkode: 4cb9b...19b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Man kommer langt med jungeltelegrafen og hva med en notis i lokalavisa uka i forveien om du vil at alle som kjenner dere litt skal ha mulighet å dukke opp? Sånn som i gamle dager - X og x gifter seg i xx kirke den xx kl xx. Anonymkode: 3538b...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå