AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #141 Skrevet 28. juni 2020 On 6/25/2020 at 5:19 PM, AnonymBruker said: Javel? Er du lege? Forsker? Hvordan vet du så utrolig mye mer enn absolutt alle andre om dette hele tiden? Viruset er så nytt at vi ikke ANER hva slags konsekvenser det kan få å være smittet. Det er snakk om at det kan føre til demens blant annet. https://www.dagbladet.no/nyheter/frykter-corona-demens/72476183?fbclid=IwAR0nfXzRsmHa25A9gD0YduLXwUCZ59yZDDDyarOrdTYleflWs6ZSBFob-7Y "Nøyaktig hvordan det vil arte seg, vet vi ikke." ^Det er egentlig det eneste vi vet. Anonymkode: 27b8e...1ae Hun/Han vet alt om ALT om korona vet du. Mye mer enn de fleste eksperter, og det er bare en liten forkjølelse gitt og vi alle har overreagerte. Sikkert tar ikke noe vaksine når denne dagen kommer heller Anonymkode: 26ee6...70d
Krantz95 Skrevet 28. juni 2020 Forfatter #142 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du barn? Har du hatt hjemmeskole og hjemmekontor? Nei? Vel hold tåta på noe du ikke vet noe om... Faktisk, du trenger ikke å uttale deg om korona i det heletatt. Anonymkode: 09fdf...4ae Hvorfor skal jeg holde tåta? Tåler du ikke å lese sannheten jeg skriver om?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #143 Skrevet 28. juni 2020 3 minutter siden, Krantz95 skrev: Nå snakket jeg om skolene. Smitten har ikke økt etter at skolene åpnet. Ergo var det ikke nødvendig å holde dem stengt etter påske. Du skrev «tiltakene». Dette er noe annet jeg har lagt merke til i din debatteknikk. Når du blir utfordret later du som du skrev eller mente noe annet enn du faktisk skrev. Det er uredelig og forsøpler debatten. En ting er at alt du kommer med er ideologisk forblindet feilinformasjon, men du jukser i tillegg. Anonymkode: 25414...069
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #144 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, Krantz95 skrev: Hvorfor skal jeg holde tåta? Tåler du ikke å lese sannheten jeg skriver om? Du skal holde tåta fordi det er usannhet du skriver og det er tydelig at vi er mange som er lei av feilinformasjonen ig propagandaen din. Anonymkode: 25414...069 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #145 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, Krantz95 skrev: Hvorfor skal jeg holde tåta? Tåler du ikke å lese sannheten jeg skriver om? Din sannhet... For andre åpenbart vrangforestillinger? Det blir som å diskutere med Johovas vitner. Bare at de vet hva de snakker om, til tross for det er både vranglære og helt sprøtt for de fleste. Anonymkode: 09fdf...4ae 1
Krantz95 Skrevet 28. juni 2020 Forfatter #146 Skrevet 28. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev «tiltakene». Dette er noe annet jeg har lagt merke til i din debatteknikk. Når du blir utfordret later du som du skrev eller mente noe annet enn du faktisk skrev. Det er uredelig og forsøpler debatten. En ting er at alt du kommer med er ideologisk forblindet feilinformasjon, men du jukser i tillegg. Anonymkode: 25414...069 Trodde det var skolene jeg diskuterte med deg. Er ikke alltid lett å holde styr på alle de anonyme brukerne her. Beklager det. Jeg mener fortsatt at de aller fleste tiltakene var unødvendige. Det som er nødvendig er å vaske hendene og beskytte særlig sykehjem. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #147 Skrevet 28. juni 2020 4 minutter siden, Krantz95 said: Trodde det var skolene jeg diskuterte med deg. Er ikke alltid lett å holde styr på alle de anonyme brukerne her. Beklager det. Jeg mener fortsatt at de aller fleste tiltakene var unødvendige. Det som er nødvendig er å vaske hendene og beskytte særlig sykehjem. Anonymkode: 26ee6...70d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #148 Skrevet 28. juni 2020 6 minutter siden, Krantz95 skrev: Trodde det var skolene jeg diskuterte med deg. Er ikke alltid lett å holde styr på alle de anonyme brukerne her. Beklager det. Jeg mener fortsatt at de aller fleste tiltakene var unødvendige. Det som er nødvendig er å vaske hendene og beskytte særlig sykehjem. Åpenbart ikke. Se på Sverige. ( Og ikke si noe om influensa for det har vi hørt før) Anonymkode: 25414...069
Krantz95 Skrevet 28. juni 2020 Forfatter #149 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åpenbart ikke. Se på Sverige. ( Og ikke si noe om influensa for det har vi hørt før) Anonymkode: 25414...069 Sverige har feilet med å beskytte sykehjemmene. Antagelig på grunn av ressursmangel over tid. Det er derfor de har så mange døde. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #150 Skrevet 28. juni 2020 15 minutter siden, Krantz95 skrev: Sverige har feilet med å beskytte sykehjemmene. Antagelig på grunn av ressursmangel over tid. Det er derfor de har så mange døde. Interessant at du tar svenske myndigheters bortforklaringer for god fisk, du som er så myndighetskritisk. Det du refererer til er vel Ann Linde som skylder på sykehjemmene mens hun peker spesielt på de private sykehjemmene. Tallene viset imidlertid at hun driver med villedning, for overdødeligheten i de private sykehjemmene er 97 prosent mot 104 hos de offentlige. Anonymkode: 25414...069 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #151 Skrevet 28. juni 2020 Denne artikkelen gir en god oversikt, og budskapet er ikke til å misforstå: Det rådet betydelig usikkerhet, endringer kan skje raskt og det at det ikke er forbudt er på ingen måte en oppfordring til å reise https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/gront-lys-for-europa-ferie-men-bare-til-land-med-lav-smitte-1.1735254 Anonymkode: 25414...069
ajarRun Skrevet 28. juni 2020 #152 Skrevet 28. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne artikkelen gir en god oversikt, og budskapet er ikke til å misforstå: Det rådet betydelig usikkerhet, endringer kan skje raskt og det at det ikke er forbudt er på ingen måte en oppfordring til å reise https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/gront-lys-for-europa-ferie-men-bare-til-land-med-lav-smitte-1.1735254 Anonymkode: 25414...069 Men vi må jo redde reiselivet!
Krantz95 Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #153 Skrevet 30. juni 2020 EU åpner for innreise fra 14 land utenfor EU i morgen. Når Norge åpner sine grenser den 15. juli vil garantert også innbyggere fra disse landene slippe inn i Norge uten noen karantene: - Algerie - Australia - Canada - Georgia - Japan - Montenegro - Marokko - New Zealand - Rwanda - Serbia - Sør-Korea - Thailand - Tunisia - Uruguay 1
Gjeste mann Skrevet 30. juni 2020 #154 Skrevet 30. juni 2020 43 minutter siden, Krantz95 skrev: EU åpner for innreise fra 14 land utenfor EU i morgen. Når Norge åpner sine grenser den 15. juli vil garantert også innbyggere fra disse landene slippe inn i Norge uten noen karantene: - Algerie - Australia - Canada - Georgia - Japan - Montenegro - Marokko - New Zealand - Rwanda - Serbia - Sør-Korea - Thailand - Tunisia - Uruguay Det vil dessuten tillates reisende fra Kina, dersom Kina tillater reisende fra EU 1
Krantz95 Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #155 Skrevet 30. juni 2020 5 minutter siden, Gjeste mann skrev: Det vil dessuten tillates reisende fra Kina, dersom Kina tillater reisende fra EU Ja, blir fint med kinesere i Frognerparken igjen 🙂 1
Anbefalte innlegg