Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to uker siden spurte jeg en venninne om hun kunne sende over bilde av meg som jeg likte. Hun sa ja, og dagen etterpå så sendte hun over alle bildene i gruppen på Facebook som jeg, hun og to andre venninner er med i, men det var ingen bilder av. Jeg spurte henne i går om hun kunne sende bilde. Jeg fikk ikke noe svar men jeg så jo at hun hadde sett meldingen. Jeg sendte et spørsmåltegn. Jeg fikk svar at jeg skal få det senere og hun er opptatt. Jeg har enda ikke fått bilde.... Jeg merker at jeg blir irritertert. Jeg har veldig lyst til å skrive at hun ikke trenger å sende bilde hvis det er så vanskelig. Jeg synes det er litt merkelig at hun ikke har lyst til å sende over bilde av meg som jeg likte. 

Anonymkode: 9e4a9...258

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer og maser, ja. Trenger du virkelig det bildet NÅ MED EN GANG!! Hun skrev hun hadde det travelt, da minner du henne heller på det om en ukes tid om hun ennå ikke har sendt det. 

Anonymkode: 0c9f2...de0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overreagerer og maser, ja. Trenger du virkelig det bildet NÅ MED EN GANG!! Hun skrev hun hadde det travelt, da minner du henne heller på det om en ukes tid om hun ennå ikke har sendt det. 

Første gangen jeg spurte var to uker siden og da sendte hun over alle bildene av andre og ikke et eneste bilde av meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Første gangen jeg spurte var to uker siden og da sendte hun over alle bildene av andre og ikke et eneste bilde av meg. 

Da sendte hun vel feil i hurten og sturten, da.. 

AnonymBruker
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sendte hun vel feil i hurten og sturten, da.. 

Hun sendte til en felles gruppe fordi andre hadde også spurt om bilder. 

Skrevet

Neste gang dere er i en setting hvor det skal tas bilder, be henne bruke din telefon/kamera. Så slipper du dette👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det heller neste gang dere er sammen. Da er det vanskeligere for henne å sno seg unna.

Anonymkode: 2ae87...a73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du overreagerer litt her altså. :) Du får spørre igjen om en stund, og neste gang får du gjøre som lita_go sier og bruke din mobil. :) 

Anonymkode: ddc19...71a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes ikke du overreagerer, det er rart oppførsel av "venninne", klare å sende alle bildene utene om din.

høres ut som hersketeknink synes jeg

Anonymkode: 43dfb...25a

• Liker 5
Skrevet

Kanskje hun har slettet det

Skrevet

Nei, du overreagere ikke. Veldig rart at denne venninnen sender alt annet enn det du har bedt om .
Jeg hadde ringt henne og sagt sånn : Hei på deg :)  Du, det bilde av meg som jeg spurte deg etter som ble tatt da vi ....
Kan du du sende meg det  ? Er jo 2 uker siden jeg spurte , så tenkte at du sikker har glemt det :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes ikke du overreagerer, det er rart oppførsel av "venninne", klare å sende alle bildene utene om din.

høres ut som hersketeknink synes jeg

Anonymkode: 43dfb...25a

3 timer siden, Fjelltopp skrev:

Nei, du overreagere ikke. Veldig rart at denne venninnen sender alt annet enn det du har bedt om .
Jeg hadde ringt henne og sagt sånn : Hei på deg :)  Du, det bilde av meg som jeg spurte deg etter som ble tatt da vi ....
Kan du du sende meg det  ? Er jo 2 uker siden jeg spurte , så tenkte at du sikker har glemt det :)

Takk! Hun har alltid vært opptatt med sitt og bryr seg fint lite om andre. Det er ikke første gangen hun oppfører seg sånn. Jeg har bestemt meg i hvert fall å trekke meg tilbake. Jeg har i tillegg hørt at en annen felles venninne trekker seg tilbake når det kommer til å ha noe kontakt med henne. Jeg får vel gjøre det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun var kanskje misunnelig på det fine bilde av deg og ville ikke at du skulle ha det. Det er faktisk ikke så komplisert og tidkrevende å sende et bilde idag. Ja ring henne som foreslått. 

Anonymkode: 14f09...725

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...