Purple_Pixiedust Skrevet 25. juni 2020 #1 Del Skrevet 25. juni 2020 Hei. I oktober i fjor hadde jeg rabdomyolyse i hoftemuskelen. Sannsynligvis ikke pga trening, men et fall. Muskelen har aldri kommet seg helt. Den har på en måte vært mye mindre elastisk, noe jeg har merket når jeg har tøyet ut. Har likevel siden før jul kunnet trene som normalt. Nå har jeg jo trent ekstra mye i det siste og i går og i dag har jeg vært veldig støl i muskelen på en måte. Gjør litt vondt når jeg går på en måte. Har ikke noen slik smerte i den sidelike muskelen. Er ikke hoven, men lurer på om jeg bør være forsiktig nå. Holder jeg på å få tilbakefall tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 25. juni 2020 #2 Del Skrevet 25. juni 2020 Men kan man få tilbakefall av det? Det blir vel mer som at man får det på nytt? Ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2020 12 timer siden, Candiru skrev: Men kan man få tilbakefall av det? Det blir vel mer som at man får det på nytt? Ellers vet jeg ikke. Jeg har lest at når man først har hatt det i en muskel så skal det mindre til før man får det på nytt i samme muskel. Om man kaller det tilbakefall eller at man får det på nytt går vel egentlig for det samme? Jeg har nå hatt to hviledager nå og satser på at det går fint å trene resten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 26. juni 2020 #4 Del Skrevet 26. juni 2020 8 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Jeg har lest at når man først har hatt det i en muskel så skal det mindre til før man får det på nytt i samme muskel. Om man kaller det tilbakefall eller at man får det på nytt går vel egentlig for det samme? Jeg har nå hatt to hviledager nå og satser på at det går fint å trene resten av uka. Åja, nytt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå