AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Hei, Er det noen her som har hatt hudormer og småkviser i ansikt, men som har funnet en mirakelkur? Har brukt airol en stund, men føler ikke det har hatt den beste effekten egentlig? Har sluttet med alt annet enn maskara, for at sminken ikke skal ødelegge huden enda meir. Anonymkode: 0410e...c61
Blingblingtahei Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 (endret) Cosrx bha blackhead power liquid på kveldstid, la det trekke inn 15 min før du tar på krem. Også the ordinary niacinamide +zink på dagtid under krem/solkrem. Dette funker bra på huden min for å fjerne småkviser og hudormer, jeg smører litt ekstra på hvis jeg har eller kjenner jeg får en ny kvise akkurat på kvisa, da forsvinner den fort 😊 Endret 25. juni 2020 av Blingblingtahei
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 https://www.blush.no/product/1155954/ansiktspleie/toner-ansiktsspray/cosrx-bha-blackhead-power-liquid?gclid=Cj0KCQjwudb3BRC9ARIsAEa-vUvr09xnlvovZOU7l8w5XnlnNc0keASjHIGVxYOE7GTWEqnVwgnNNGcaArjMEALw_wcB&gclsrc=aw.ds# Jeg er ikke TS men takker for tipset. Den ser ut som om den er skånsom mot sår hud. Noen andre som har prøvd denne og kan si om den har fungert uten at man blir rød og sår av den? Jeg sliter også med uren hud, men jeg tar veldig godt vare på den ved å drikke mye vann, få i meg B-vitamin osv. Min favoritt er Cosmetic Catastrophe Mask fra Lush, den er skånsom mot veldig uren hud. Et lite kjerringråd også; å bare presse agurk mot huden i noen få minutter får rød og irritert hud til å roe seg ned. Har brukt den metoden noen ganger, og det fungerer😀 Anonymkode: aba23...9eb
Blingblingtahei Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Cosrx har generelt produkter som er skånsomt for huden, bha blackhead power liquid eksfolerer veldig skånsomt og etterlater huden myk og god, samt at den gir noe fukt. Men må begynne forsiktig med å ha den på noen kvelder i uken før du kan bruke den oftere. Nå bruker jeg den stort sett hver kveld uten problem 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå