Gjest In absentia Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Hva er dine hudrutiner og hvilke produkter bruker du? Er du fornøyd med resultatet?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Rens - Clarins Gentle Foaming Cleanser with shea butter. Denne elsker jeg og vender stadig tilbake til. Veldig mild og stripper ikke huden for fukt. Serum 1 - the ordinary hyaluronic acid 2 % + B5. Gjør lite for huden min, skal byttes ut med noe annet når jeg har brukt opp. Serum 2 - the ordinary ascorbyl tetraisopalmitate solution 20 % in vitamin f. Liker denne godt, men har ikke testet andre serum med c vitamin, så det har jeg lyst. Men har som sagt god effekt denne. Fuktighetskrem - filorga hydra filler. Elsker denne og vender stadig tilbake, eneste ulempen er at den er veldig parfymert. Men huden min får ikke kviser av den, porene blir mindre og fargen jevnere. Peeling: tar peeling 1-3 ganger i uken. Har nettopp kjøpt skin great AHA + PHA face peeling mask. Er fornøyd, men ingen wow, blir ikke kjøpt igjen. Ellers har jeg noen peeling pads fra kicks "ready det glow" som jeg liker veldig godt. Gir ingen peeling følelse, men huden ser veldig sunn ut etter en runde med disse. Masker: tar masker 1-3 ganger i uken. Har mange forskjellige alt ettersom om huden behøver fukt eller rensing. Sjeldent jeg finner noen som jeg kjøper opp igjen år etter år, men origins roseclay mask har fulgt meg i mange år nå. Helt perfekt for huden min. Peeling og masker jevnlig er veldig viktig for at huden min skal holde seg pen. Den blir gusten og livløs dersom jeg dropper det en periode. Har sensitiv hud som er fuktfattig, får akne av produkter huden min ikke liker eller hormoner i ubalanse. Nå er jeg gravid, så har flere hormonelle kviser. Etter graviditeten skal jeg se mer på produkter som forebygger aldring siden jeg fyller 30 år om ikke lenge 😅 Anonymkode: 0a88d...939 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå