Gå til innhold

Jeg er ufrivillig singel. Bør ikke staten gi meg støtte slik at jeg kan få meg dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden det blir lov for enslige barnløse å få seg barn, bør ikke enslige menn ha rett til hjelp av staten til å skaffe meg en dame? 

Jeg er sikker på at en kjæreste hadde løst alle mine problemer. Hadde sikkert fått til alt i livet hvis jeg sluttet å være singel. Hadde klart å gå ned i vekt, være hyggelig mot andre osv. 

Hva mener du?

Anonymkode: f63e2...a24

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fornuftig ut.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, gjelder forresten begge kjønn.

Skrevet

Nei du burde heller akseptere at det ikke er noen menneskerett å få seg partner.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Heller ingen menneskerett å få seg barn. Det finnes det nok av i verden.

Anonymkode: 2b22e...fe5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal dette foregå mener du? 

Anonymkode: 5e05a...65c

Skrevet

Ta opp forbrukslån og dra til Thailand etter kvinnfolk.

Skrevet

Statsfinansiert kone?😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden det blir lov for enslige barnløse å få seg barn, bør ikke enslige menn ha rett til hjelp av staten til å skaffe meg en dame? 

Jeg er sikker på at en kjæreste hadde løst alle mine problemer. Hadde sikkert fått til alt i livet hvis jeg sluttet å være singel. Hadde klart å gå ned i vekt, være hyggelig mot andre osv. 

Hva mener du?

Du misforstår. Du må begynne med å gå ned i vekt og være hyggelig, gjøre ting med livet, slutte å sutre og klage på at andre må fikse livet ditt, så kommer nok damen. Ikke motsatt, selvfølgelig. 🙄 

Anonymkode: 8f507...b7f

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller ingen menneskerett å få seg barn. Det finnes det nok av i verden.

Anonymkode: 2b22e...fe5

Heldigvis er det en menneskerett å ta livet av seg når livet blir uutholdelig.

Anonymkode: 8750a...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså nei! 😅 men mulig vi burde hatt mer matchmaking tjenester her in norge der folk fikk hjelp til å finne en partner. 

Anonymkode: ac39c...7ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du?

TROOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL

Anonymkode: a1d02...65a

AnonymBruker
Skrevet

Synes at alle ufrivillig barnløse KUN skal få lov til å adoptere. Det er så mange stakkars barn der ute som rett og slett ble ufrivillig plassert i denne verden. Og jorden er ekstremt overbefolket. Men det er det tydeligvis ingen som vi prate om og gjør det heller lettere for alle å få barn.. 

Anonymkode: 7b77e...f73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes at alle ufrivillig barnløse KUN skal få lov til å adoptere. Det er så mange stakkars barn der ute som rett og slett ble ufrivillig plassert i denne verden. Og jorden er ekstremt overbefolket. Men det er det tydeligvis ingen som vi prate om og gjør det heller lettere for alle å få barn.. 

Hva med å sette deg inn i det å adoptere før du skriver sånne rare ting?

Anonymkode: 22f38...0a6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ved første øyekast virker det som TS troller, men hvis man tenker over det er det jo ingen logisk grunn til at staten skal hjelpe barnløse økonomisk med å få barn, men ikke hjelpe enslige med en få partner. 

Anonymkode: fb94b...2e2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å sette deg inn i det å adoptere før du skriver sånne rare ting?

Jeg kan ikke få barn selv, så kan en god del om adopsjon. Hva er poenget ditt? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke få barn selv, så kan en god del om adopsjon. Hva er poenget ditt? 

Da burde du vite at det ikke er lett å adoptere? Men at det derimot er svært vanskelig å adoptere? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du vite at det ikke er lett å adoptere? Men at det derimot er svært vanskelig å adoptere? 

Er meget klar over at det ikke er gjort på 1-2-3. Men hva har det med saken å gjøre? Å tilføre verden enda mer mennesker syns jeg blir helt feil når verden er så ufattelig overbefolket. Så i stedet for å assistere oss barnløse med å føde nye barn, la oss heller gå gjennom den prosessen med å få adoptere et barn som allerede er i verden og som sårt trenger oss. Man burde ha brukt all den tiden, alle pengene og ressursene på å forbedre prosessen med å få adoptere, ikke lage "et nytt program" slik at vi kan føde nye... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ved første øyekast virker det som TS troller, men hvis man tenker over det er det jo ingen logisk grunn til at staten skal hjelpe barnløse økonomisk med å få barn, men ikke hjelpe enslige med en få partner. 

Anonymkode: fb94b...2e2

Annet enn å sørge for en jenvt fordelt alder i befolkningen? Noen må faktisk jobbe når alle boomers må på gamlehjem..

Anonymkode: 8f507...b7f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Ta opp forbrukslån og dra til Thailand etter kvinnfolk.

Så du synes faktisk det er greit å utnytte kvinner på denne måten? Jeg gremmes.

Anonymkode: c8139...82c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...