Husfruen89 Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 (endret) Hvor jobber dere? Har dere utdanning? Evt utdanning via nettstudie? Er hverdagen varierende, eller ganske forutsigbar? Har tidligere gått salg og service, begynte som lærling men måtte avslutte etter 1,5 år pga sykdom. I ettertid har jeg hatt litt kontorjobb, men har stor sett jobbet i helsevesenet. Nå vil jeg tilbake til kontor. Jobber gjerne i mannsdominert yrke, men er ikke en selger. Kom gjerne med alle tips du har! P.s det er forsent for meg å fortsette læretiden min, må da evt begynne på nytt. Endret 25. juni 2020 av Husfruen89
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Jeg jobber på kontor. Har mastergrad Anonymkode: d1ef5...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Jobber som regnskapskonsulent og har ikke utdanning. Har dog startet på «gulvet» og jobbet meg oppover i samme bedrift 😊 Anonymkode: b300b...44a 1
Husfruen89 Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2020 Vurderer nå enten nettstudie kontormedarbeider eller å faktisk gå salg og service om igjen som voksen opplæring, for repitisjon. Men vet ikke om det vil ha noe å si..
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Har nettstudier kontormedarbeider og en bachelor i regnskap, nå jobber jeg som saksbehandler innen økonomi i kommunen. Tidligere jobbet jeg som kontor/regnskapsmedarbeider hos en byggevarekjede. Anonymkode: bce88...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 Jobber på kundesenter og har ingen utdanning. Har jobbet meg opp. Anonymkode: 058b2...e5a 1
Husfruen89 Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nettstudier kontormedarbeider og en bachelor i regnskap, nå jobber jeg som saksbehandler innen økonomi i kommunen. Tidligere jobbet jeg som kontor/regnskapsmedarbeider hos en byggevarekjede. Anonymkode: bce88...eb8 Kan jeg spørre hvor du tok det nettstudie? Og er det lenge siden? Hjalp det deg å få jobber?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Jeg sliter med å få jobb på kontor. Jeg gikk NKI sitt nettstudie «kontormedarbeider». Det er ikke min hovedutdanning. Men dette studie har ikke hjulpet meg videre i jobb på kontor. Brukte EK på å betale på studie og selv om det ikke kostet stort, så er jeg redd jeg har kastet penger ut vinduet. Anonymkode: 1a80a...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå