Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle mine medprøvere! 

Fikk knall positiv el test i dag. Samboer er helt utslått av sommervarmen og orker såvidt å prøve å produsere. Tror bare han orker en runde denne p.p Når er det best å legge inn aksjer: 

i kveld? Eller i morgen? 

Eller er toget gått i morgen? Blir helt forvirra!

på forhånd, takk! 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I kveld. Det er best å ha sex dagen før, eller samme dag, som man har EL. Dette fordi spermen bruker lang tid på å svømme oppover mot egget, og egget lever bare et døgn. 

Anonymkode: a487f...687

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kveld. Det er best å ha sex dagen før, eller samme dag, som man har EL. Dette fordi spermen bruker lang tid på å svømme oppover mot egget, og egget lever bare et døgn. 

Takk! Men eggløsningstesten viser vel bare at EL skjer ila 12-36t? Er her jeg blir forvirra. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MiniMaya skrev:

Takk! Men eggløsningstesten viser vel bare at EL skjer ila 12-36t? Er her jeg blir forvirra. 

Du må nesten lese på bruksanvisningen på den testen din tok. De fleste viser at el er innen 24-48 timer. Så har du positiv test i dag, har du mest sannsynlig EL i morgen. Sex i dag gir svømmerne best sjanse til å komme frem til egget før det tar en Doffen og dævver. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten lese på bruksanvisningen på den testen din tok. De fleste viser at el er innen 24-48 timer. Så har du positiv test i dag, har du mest sannsynlig EL i morgen. Sex i dag gir svømmerne best sjanse til å komme frem til egget før det tar en Doffen og dævver. 

Takk! Da ble det litt klarere! Får prøve meg i aften 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...