AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #21 Skrevet 25. juni 2020 Barnet har forresten ingen utfordringer eller spesielle behov, kun ei ganske så sterk personlighet og vilje det er meg (mor) og ett barn på tur alene, nekter å slite meg ut med bæring og trassig unge ser ut til at det blir GT 🙂 ts Anonymkode: 33a4f...74b 10
Humleguri Skrevet 25. juni 2020 #22 Skrevet 25. juni 2020 Jeg ville tatt med den med mest plass til bagasje og barn😀god tur til dyreparken! 1
Vimsepetra Skrevet 25. juni 2020 #23 Skrevet 25. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke ønsker å gå med ryggsekk/veske, ville jeg tatt den med mest oppbevaring. Og herregud folkens: Dere vet da ingenting om hva hennes barn BØR klare eller ei... Alvorlig talt, for en dømming. Vi vet ingenting om barna har noen spesielle greier som gjør gåing vanskelig for dem - og ikke minst: ts vil mest sannsynlig, kan vi anta, siden dyreparken er dyr, at alle skal ha det kjekt når de er der. Unger som er slitne i føttene og sutrete og ikke orker, er ikke gøy for noen.. Ja, det er benker, men om man vil se så mye av parken som mulig (noe man gjerne vil når man har betalt den stive prisen), så vil man ikke tilbringe tiden sittende på en benk.. Hva med å bare svare på spørsmålet, og drite i dømmingen og belæringen og pekefingeren? Anonymkode: 370ae...9e5 AMEN! 6
Minlillelykke Skrevet 25. juni 2020 #24 Skrevet 25. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som faktisk svarer på spørsmålet her🤦🏻♀️ Kommer til å ta med vogn men usikker på hvilken! Vi går i hverdagen og men på lengre avstander er det godt med vogn, barnet sitter ikke i vogna hele tiden om det er det dere tror, vogna er for en hvil, bagasje, når vi går lengre avstander ++ Anonymkode: 33a4f...74b Ville helt klart tatt med gt’en. Den skal vi ha med neste år til vår 3 åring. 2
summerrain Skrevet 25. juni 2020 #25 Skrevet 25. juni 2020 Altså, jeg er 30 og kunne ønske jeg hadde hatt vogn å sitte i sist tur til dyreparken 🙈 14
Applehead Skrevet 25. juni 2020 #26 Skrevet 25. juni 2020 Jeg ville tatt med den med best bagasjeplass 😃
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #27 Skrevet 25. juni 2020 Ville tatt med City mini. Fint med plass til bagasje, souvenirer, ha med litt egen mat (er sykt dyrt der), og til å hvile ungen av og til Anonymkode: 31ecd...3a5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #28 Skrevet 25. juni 2020 Herre, hvor mye «en fireåring trenger jo ikke vogn, må klare å gå osv osv»! Hvorfor ikke ha med vogn spør du meg, når man skal gå rundt i en park en hel dag, i kanskje 30 grader varmt og sol? Er det så rart at et barn på 4 år kan bli sliten? Jeg som er voksen blir jo slite av en slik dag i varmen! Har jo ikke bare med avstand å gjøre og antall km. Tenkt hvor heldig barnet er som kan få seg noen minutter i vognen og slappe av når han/hun har behov for det! Ta med vognen som det er mest plass til oppbevaring! Alltid kjekt med både avlastning av slitne små, og oppbevaring av alt man har med seg 😊 Anonymkode: ffd36...7c6 10
Tirius Skrevet 25. juni 2020 #29 Skrevet 25. juni 2020 Vi var der med jentungen på 3,5 i vinter og var litt spent - de har traller til utleie og jeg tenkte jeg skulle leie en om det ble mye greier. Men vi tok det pent og rolig, ruslet rundt, koste oss og kikket på alt. Tok en god pause midt på dagen med mat og tok oss god tid da før vi tok "andre økt". Det gikk kjempefint, men det var også fullt mulig å leie. Usikker på om det er like lett å leie på sommeren, men det kan du sikkert spørre dem om. Skulle jeg tatt med hadde jeg tatt med yoyoen
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #30 Skrevet 25. juni 2020 Ta med vogn!!!! For gudsskyld. Da får dere en mye mer hyggelig tur. Det er sykt langt for en 4åring å gå fra inngangen - Kardemommeby - nordisk villmark - opp til kutoppen - så til f.eks Sabeltanns verden. De aller aller fleste har med vogn, de har også utleie av vogner og traller i parken. Trallene brukes av de mellom 3-10. Foretrekker å trille vogna til snuppa på 3 fremfor å dra på ei sånn vogn iallfall! Vi som bor rett ved og har årskort - kan gå i parken uten vogn. Vi risikerer bare å ikke få besøkt de aktivitetene som er langt unna, eller evt. ta en kortere dag og ta mini på skuldrene siste stykket. Hadde aldri risikert det om man kjøper billetter på fullpris midt i høysesongen 😳 Men ja.. hvilken vogn; ta den største 🙂 utrooolig greit å kunne legge suvenirer eller medbrakt mat/drikke under. Anonymkode: 46b6c...dc4 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #31 Skrevet 25. juni 2020 Om vogna er mest til å ha bagasje i (og litt frakt av barn) hadde jeg tatt den som rommet mest. Vi hadde med vogn til 3-åringen i fjor, hun var ikke så interessert i sitte i den, ville ut hver gang hun så noe spennende Anonymkode: 62112...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #32 Skrevet 25. juni 2020 De har sånn trebitene mange slenger sekker og bagger på til å ha med, da kan Barnet sitte på av og til, bratte bakker noen steder, lykke til🤩 Anonymkode: 78b4c...6d4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #33 Skrevet 25. juni 2020 Naboen vår hadde med vogn til sin 6-åring sist de var i Dyreparken. 🙈 Da hadde jeg heller vente til 6-åringen kan gå selv eller tilpasset dagen. Det er sjukt det!! Anonymkode: c32ea...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #34 Skrevet 26. juni 2020 Det er masse gåing i dyreparken. Vi fikk parkeringsplass et stykke borte, og det er bakkete både til Kutoppen og hvis dere skal se Klatremustoget (anbefales). Vi hadde med ei lita trille i fjor. Da var barnet akkurat 3 Anonymkode: b278f...bb5 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #35 Skrevet 26. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta med vogn!!!! For gudsskyld. Da får dere en mye mer hyggelig tur. Det er sykt langt for en 4åring å gå fra inngangen - Kardemommeby - nordisk villmark - opp til kutoppen - så til f.eks Sabeltanns verden. De aller aller fleste har med vogn, de har også utleie av vogner og traller i parken. Trallene brukes av de mellom 3-10. Foretrekker å trille vogna til snuppa på 3 fremfor å dra på ei sånn vogn iallfall! Vi som bor rett ved og har årskort - kan gå i parken uten vogn. Vi risikerer bare å ikke få besøkt de aktivitetene som er langt unna, eller evt. ta en kortere dag og ta mini på skuldrene siste stykket. Hadde aldri risikert det om man kjøper billetter på fullpris midt i høysesongen 😳 Men ja.. hvilken vogn; ta den største 🙂 utrooolig greit å kunne legge suvenirer eller medbrakt mat/drikke under. Anonymkode: 46b6c...dc4 For én teit ting å si. Vi hadde ikke med vogn, hadde likevel en fantastisk tur. Ikke alle barn sitter i vogn når de er så store Anonymkode: 55f8a...03c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #36 Skrevet 26. juni 2020 Så kjekt når man får svar på det man spør om... 🤦🏼♀️ Jeg hadde tatt med Baby Jogger. Den triller så lett og fint, og som du sier så har den god oppbevaringsplass. Om barnet ikke ender opp med å bruke den så er det i det minste kjekt å ha en plass å gjøre av ting - fremfor å gå å drasse på vesker og sekker og så videre. Anonymkode: cd0aa...55f 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #37 Skrevet 26. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår hadde med vogn til sin 6-åring sist de var i Dyreparken. 🙈 Da hadde jeg heller vente til 6-åringen kan gå selv eller tilpasset dagen. Det er sjukt det!! Anonymkode: c32ea...8cd Hva i all verden er "sjukt" med det? Du hrøes ikke ut som en trivelig nabo, ass. Anonymkode: cd0aa...55f 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #38 Skrevet 26. juni 2020 På 25.6.2020 den 13.21, Blålilla skrev: Hadde tatt med city mini. Også for å ha jakker og evt mat/drikke i. En kjølebag med litt å spise er genialt å ha med seg. Og kjekt å putte oppi en vogn. Vi var for noen år siden og leide da en Simo-trille med gode hjul. Superpraktisk med vogn. Helt enig! Vi var der nettopp nå og hadde med city mini. Har en på 3,5 og en på 5. De byttet litt på å sitte hvis de ble litt sliten. Bar varmt og greit å kunne ta en liten time out. Og gull å kunne ha noe å ha drikke, skifteklær etc. i, uten at vi måtte gå å bære det. Anonymkode: 652de...efc 1
Luckiness Skrevet 26. juni 2020 #39 Skrevet 26. juni 2020 Jeg hadde lett tatt med vogn...om barnet ikke skulle ha behov for den så er det ypperlig å ha sekk/ting oppi når man går rundt. Enn å måtte bære tungt. Om det kun tenkes at den brukes i dyreparken hadde jeg tatt den minste vognen. Sikkert lettest å pakke med seg. 1
juliane Skrevet 26. juni 2020 #40 Skrevet 26. juni 2020 Hvor gjør man av vognene når hele familien skal ta feks Tømmerrenna eller Hakkkebakkeskogentoget? 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå