AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Mindre antall egg men av bedre kvalitet? Jeg har nylig vært gjennom ett forsøk hvor jeg brukte menopur. Jeg fikk i forkant beskjed om at denne ville gi meg mindre antall egg men av mye bedre kvalitet Men nå sitter jeg her men det dårligste resultatet noen gang. Fikk ut 25 egg og kun 2 befruktet. Skal sette unn imorgen på dag 2 (hvis det i det hele tatt er noe å sette inn) Jeg er så dypt skuffet. På mine forige forsøk har jeg brukt gonal f hvor jeg hag fått ut 14 egg det første forsøket og av dem ble 10 befruktet Og andre forsøket fikk jeg ut 17 hvor 9 ble befruktet. Anonymkode: 561bc...23a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har også hørt at man kan få færre egg, og at for noen kan de være av bedre kvalitet med Menopur. Jeg reagerte ikke som de forventet på hormonstimulering, og ble også veldig skuffet, og jeg skjønner virkelig at dette er skikkelig kjipt. Hos meg byttet de faktisk til Menopur etter at det ble bare 1 egg ut på første forsøk. Det ble litt flere da, men 6 stk. var rekorden. På det forsøket ble 2 befruktet, og et av dem ble barnet vårt. Krysser fingrene for at det blir innsett for deg i morgen og fortsetter å gå rett vei. Anonymkode: bc52a...c28
Kokokos Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Det som fungerte best her var kombinasjon av menopur og gonal-f. Plutselig fikk vi både høyt antall og god kvalitet!
Neutral90 Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 27 minutter siden, Kokokos skrev: Det som fungerte best her var kombinasjon av menopur og gonal-f. Plutselig fikk vi både høyt antall og god kvalitet! Samme her. Fikk både flere og bedre egg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå