Gå til innhold

Kjole til overvektig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med en del kilo for mye. Er 160 høy og bruker størrelse 46. Skal snart i barnedåp. Har ikke bunad dessverre. Forslag til en pen kjole som ikke er altfor dyr som passer til anledningen? Jeg er litt brystfager og kler nok best type v hals, men denne kjole bør ikke være utringet. Farge tenker jeg blå, grå eller evt grønn. Ikke for mye mønster. 

Hva tenker dere om feks å kjøpe en festdrakt? Koster kanskje litt mer, men den kan jeg bruke i andre anledning i framtiden... Eller må det være bunad. 

Anonymkode: dfb03...dca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo mange pene kjoler i større størrelser da. Både ellos og Zalando har masse.

Anonymkode: 1414b...141

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Festdrakt er helt OK, om du har lyst på et bonderomantisk festantrekk men ikke kan/vil investere flerfoldige tusen i bunad og sølv. 

Anonymkode: c6348...c1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Zalando har mange fine kjoler i mange størrelser. 

Anonymkode: 3aaec...84d

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes jo mange pene kjoler i større størrelser da. Både ellos og Zalando har masse.

Anonymkode: 1414b...141

Ja, det vet jeg. Og Bonprix. Blir alltid litt usikker på hva som er pent på meg og så er det anledningen. Ser jeg glemte å skrive at jeg er fadder til barnet. 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ønsket i grunnen bare et forslag til kjole. Jeg er nok litt usikker og kanskje litt lav selvtillit pga vekt. (Jobber med den saken)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag! 😄 Fine kjoler. Den nettsiden hadde jeg ikke hørt om. 👍 Fint å se forslag for hva andre synes ser bra ut til en barnedåp og i plus-size. Gjør meg tryggere når jeg skal velge noe. 😊

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag! 😄 Fine kjoler. Den nettsiden hadde jeg ikke hørt om. 👍 Fint å se forslag for hva andre synes ser bra ut til en barnedåp og i plus-size. Gjør meg tryggere når jeg skal velge noe. 😊

Håper du finner en kjole du liker 😊

Anonymkode: eb5a4...7c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er større enn f cup så ville jeg droppet zalando

Anonymkode: f78cd...d5e

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er større enn f cup så ville jeg droppet zalando

Jeg er en F cup. Ikke større. Jeg har kjøpt klær og kjole på bonprix før. Synes egentlig at de er Ok i størrelsene. Liker den nettbutikken bedre og bedre. 😊 Billig er de og. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en F cup. Ikke større. Jeg har kjøpt klær og kjole på bonprix før. Synes egentlig at de er Ok i størrelsene. Liker den nettbutikken bedre og bedre. 😊 Billig er de og. 

Hvis brystene økte i omfang jo mer du la på deg så kan du jo kanskje slanke dem vekk hvis man ønsker

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis brystene økte i omfang jo mer du la på deg så kan du jo kanskje slanke dem vekk hvis man ønsker

Jobber med saken 👍 Men klarer ikke slanke meg særlig innen jeg trenger kjolen 😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke deler av kroppen er du fornøyd med og gjerne vil vise frem? Og hvilke deler av kroppen har du lyst til å skjule litt?

Hvis du f.eks. har lyst til å skjule brystene, bør du velge en kjole uten mønster eller dilldall på brystene. Mønster, strass, rysjer, og alt sånt tiltrekker seg oppmerksomhet, det er der blikket faller, altså vil det "highlighte" det området. Hvis du f.eks. har pene ben kan du velge en en kjole som har et spennende mønster nederst (slik at blikket trekkes dit). Hvis du har pene skuldre, bør du velge en kjole som har litt pynt/mønster på skuldrene. 

Altså, velg en kjole som har detaljer der du ønsker at folks blikk skal falle (på dine beste områder), og en kjole som er enkel på de områdene du ønsker å skjule. 

Anonymkode: 80499...96f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke deler av kroppen er du fornøyd med og gjerne vil vise frem? Og hvilke deler av kroppen har du lyst til å skjule litt?

Hvis du f.eks. har lyst til å skjule brystene, bør du velge en kjole uten mønster eller dilldall på brystene. Mønster, strass, rysjer, og alt sånt tiltrekker seg oppmerksomhet, det er der blikket faller, altså vil det "highlighte" det området. Hvis du f.eks. har pene ben kan du velge en en kjole som har et spennende mønster nederst (slik at blikket trekkes dit). Hvis du har pene skuldre, bør du velge en kjole som har litt pynt/mønster på skuldrene. 

Altså, velg en kjole som har detaljer der du ønsker at folks blikk skal falle (på dine beste områder), og en kjole som er enkel på de områdene du ønsker å skjule. 

Anonymkode: 80499...96f

Jeg har kraftige lår og stor mage. Jeg trenger ikke direkte skjule brystene, men vil ikke gå kledd i stor utringing i en barnedåp. Det mener jeg ikke passer seg. Som jeg skrev i HI så kan jeg gjerne bruke V hals. Det kler jeg. Kler ikke like godt rund hals. 

Har selv sett en kjole jeg likte litt. Hva synes dere om denne? 

2A81A0A4-8296-4378-ACC3-8F41F267713D.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Eller var kjolen litt for enkel. Var i grunnen veldig billig... 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Aniita skrev:

Takker! Mye fint her. Likte spesielt godt den siste der. 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...