Gå til innhold

Anmelde svigermor, jeg orker ikke mer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen som vet om jeg skal ringe til 02800 eller det lokale politiet hvis jeg skal rådføre meg med noen der? Nå har det gått så ekstremt langt, at jeg orker rett og slett ikke mer. 
Svigermor kommer på uanmeldt besøk, for å prøve og kaste meg ut gjentatte ganger. 
Hun terroriserer telefonen til både kjæresten og familien min når jeg konfronterer henne med hva hun har gjort og sender henne melding om det. Hun har også truet en gjentatte ganger, og har gått rundt og sagt jeg har lurt på meg både graviditet og har hjernevasket kjæresten min.

Nå i går, så ble jeg hengt ut av kjæresten til broren av kjæresten min. Da klikket svigermor på meg fordi jeg spurte mer om dette. Fikk beskjed om at jeg var gal, mora til denne jenta trodde mer på historien om meg og det som gikk rundt på bygda, som svigermor har fortalt, og fikk tilbake: «bla bla bla....bla bla bla, du lurer ikke meg», da jeg sa datteren hennes hang meg ut. 

Hva burde jeg gjøre nå?

Anonymkode: 16d48...a71

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som trodde min svigermor er ille 😂

hvor er mannen din i alt dette? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nonish91 skrev:

Jeg som trodde min svigermor er ille 😂

hvor er mannen din i alt dette? 

Han støtter meg, men sier ingen ting til moren sin. Går utover han også, mentalt sett, så er vel for så vidt psykisk terror svigermor holder på med. 

Etter det kom ut at vi skulle ha et barn, så kom hun å smisket så fælt med meg, «unnskyldte seg» aka, la skylden på alle andre og nektet for å ha pratet stygt om meg. 

Hun har også gått rundt å sagt at jeg har voldtatt kjæresten min.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han støtter meg, men sier ingen ting til moren sin. Går utover han også, mentalt sett, så er vel for så vidt psykisk terror svigermor holder på med. 

Etter det kom ut at vi skulle ha et barn, så kom hun å smisket så fælt med meg, «unnskyldte seg» aka, la skylden på alle andre og nektet for å ha pratet stygt om meg. 

Hun har også gått rundt å sagt at jeg har voldtatt kjæresten min.

Hvis han støtter deg så hadde han pratet med sin mor, trenger ikke være frekk med henne men han hadde tatt en prat og ikke akseptert at kona ble behandlet sånn. Hvis ikke han gjør noe så kommer du aldri til å klare å gjøre noe for å få din svigermor til å stoppe ? Hvilket land kommer dere fra? 

Anonymkode: f9b41...14a

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han støtter deg så hadde han pratet med sin mor, trenger ikke være frekk med henne men han hadde tatt en prat og ikke akseptert at kona ble behandlet sånn. Hvis ikke han gjør noe så kommer du aldri til å klare å gjøre noe for å få din svigermor til å stoppe ? Hvilket land kommer dere fra? 

Anonymkode: f9b41...14a

Vi er etnisk norske. Han sier han ikke vil bli blandet inn. Det har vært så utrooolig mye styr med svigermor. Han har prøvd å prate med henne en gang før, men da ble hun enda mer gal og sintere. Hun har gått så langt at hun anmeldte meg, men ble raskt henlagt og jeg ble ikke innkalt til samtale med politiet en gang.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er etnisk norske. Han sier han ikke vil bli blandet inn. Det har vært så utrooolig mye styr med svigermor. Han har prøvd å prate med henne en gang før, men da ble hun enda mer gal og sintere. Hun har gått så langt at hun anmeldte meg, men ble raskt henlagt og jeg ble ikke innkalt til samtale med politiet en gang.

Hvis han ikke vil bli blandet inn, da gir du f i det helt ærlig. La henne snakke dritt da. Ellers må du bare flytte langt fra henne. Noe har jo skjedd mellom dere for at hun oppfører seg sånn? Jeg synes ikke det er riktig måte uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blokker nummeret hennes og ikke slipp henne inn når hun kommer. Overse henne når du treffer på henne og ikke prat med hun. Ta vare på alle meldinger. 

Anonymkode: 879d4...2ad

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nonish91 skrev:

Hvis han ikke vil bli blandet inn, da gir du f i det helt ærlig. La henne snakke dritt da. Ellers må du bare flytte langt fra henne. Noe har jo skjedd mellom dere for at hun oppfører seg sånn? Jeg synes ikke det er riktig måte uansett.

Startet med sjalusi fra en annen bror av kjæresten. Han har alltid hatt sjalusi-problemer etter kjæresten min ble sammen med meg. Jeg orker rett og slett ikke mer av tullet hennes. Nå som vi skal ha barn, så kommer hun garantert til å melde inn til BV og ødelegge enda mer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blokker nummeret hennes og ikke slipp henne inn når hun kommer. Overse henne når du treffer på henne og ikke prat med hun. Ta vare på alle meldinger. 

Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå i går, så ble jeg hengt ut av kjæresten til broren av kjæresten min. Da klikket svigermor på meg fordi jeg spurte mer om dette. Fikk beskjed om at jeg var gal, mora til denne jenta trodde mer på historien om meg og det som gikk rundt på bygda, som svigermor har fortalt, og fikk tilbake: «bla bla bla....bla bla bla, du lurer ikke meg», da jeg sa datteren hennes hang meg ut. 

Hva burde jeg gjøre nå?

Hvem hang deg ut?

Anonymkode: c5004...45f

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at hun også ringer fra sin ektemanns telefon, eller sender meg meldinger når hun ikke får tak i oss med hennes telefon. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem hang deg ut?

Anonymkode: c5004...45f

Kjæresten har 3 brødre. Var lillebrorens kjæreste som hang meg ut på privat story på snapchat.

AnonymBruker
Skrevet

Handler de på Ullared?

Anonymkode: e0527...cd9

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket land kommer dere fra? 

Hva er greia med å stille et slikt spørsmål?.. Hadde det utgjort en forskjell om TS var norsk, polsk, tysk eller iraner? De bor i Norge uansett, skjønner ikke hvorfor etnisitet alltid skal bli spurt etter i alle tråder, har jo ikke en dritt å si?.. 🙄

Anonymkode: b975d...3ba

• Liker 27
Skrevet

Håper du i hvertfall har tatt vare på meldinger og gjort opptak av samtaler så du har bevis om du skal anmelde, eller i tilfelle hun melder deg/dere til barnevernet etter at barnet er født.

Hvorfor skal du konfrontere svigermor og kjæresten til din svoger om det de kommer med er bare tull? Da håper jeg i hvertfall at din mann er sammen med deg så han får med seg det som skjer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flytt langt bort fra utyske, og blokker henne. Eneste mulighet. 

Anonymkode: 3f244...aab

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler de på Ullared?

Anonymkode: e0527...cd9

Handler enn del på Europris, det gjør de. Så det var midt i blinken. Hadde Ullared vært nærmere, hadde de nok reist dit😂

• Liker 7
Skrevet

Umiddelbare tanker, har dere vurdertå og flytte? Dette er en krig jeg ikke tror dere kan vinne, samtidig som det høres ut som et usunt oppvekstmiljø for evt barnet.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Mt3 skrev:

Håper du i hvertfall har tatt vare på meldinger og gjort opptak av samtaler så du har bevis om du skal anmelde, eller i tilfelle hun melder deg/dere til barnevernet etter at barnet er født.

Hvorfor skal du konfrontere svigermor og kjæresten til din svoger om det de kommer med er bare tull? Da håper jeg i hvertfall at din mann er sammen med deg så han får med seg det som skjer.

Han ser og hører alt om hva som skjer. Vi har omtrent aldri hatt kontakt med svigermor etter hun prøvde å kaste meg ut i fjor sommer. Trodde ikke det var lov å skulle ta opp samtaler?🙈

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Apis skrev:

Umiddelbare tanker, har dere vurdertå og flytte? Dette er en krig jeg ikke tror dere kan vinne, samtidig som det høres ut som et usunt oppvekstmiljø for evt barnet.

Vi ser på hus, men problemet er at markedet for å få solgt oppi her, nesten er lik 0. I tillegg, eier kjæresten denne eiendommen sammen med den sjalue broren sin, noe som gjør det enda vanskeligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...