Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var hos venninne igår der jeg glemte min iWatch, hun er i litt unna Oslo, dro fra henne mens hun var hjemme og jeg var i Oslo, så satt jeg å tekstet ei annen venninne om hvor gjerrig hun her er osv, i og med at jeg mente det er galt man inviterer noen hos seg og ber spleise på regningen. Det var bare det jeg skrev til ei annen venninne. Men når man åpner meldingen på mobilen med engang da blir den slettet fra varsler på klokka? Jeg har kode på klokka mi. Men åpnet mine tekstmeldinger veldig fort fra ei annen venninne. Men jeg sliter veldig mye nå er redd hun har faktisk sett det. Har koblet ut fra iWatch nå og enheten er ikke på mobilen min lenger. Da regner jeg med at alt er slettet på klokka mi. 

Anonymkode: 66adc...e3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg mener, er at hun får ikke sett meldingen om hun ikke kan koden? Kanskje det står på iWatch jeg har mottatt melding fra denne personen? Men hele innholde kommer ikke opp om man har kode på klokka?!  Sjekket nå den fant sted for 15 min siden, da har den nok slått seg av nå pga strøm er gått 2 dager uten å lade den. 

Skrevet

Du burde jo håpe hun ser dem, så kanskje du slipper å være med å spleise neste gang. 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Skal du baksnakke, aldri gjør det skriftlig. Eller bare la være.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, tangent skrev:

Skal du baksnakke, aldri gjør det skriftlig. Eller bare la være.

Ja nå har jeg lært meg det 😢 baksnakket ikke noe stygt hun får ikke sendt mine meldinger heller men kanskje meldingene fra hu andre venninna. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hjärtat skrev:

Du burde jo håpe hun ser dem, så kanskje du slipper å være med å spleise neste gang. 🤷🏼‍♀️

Ja hvis hun har nok lest dem så tror jeg neppe hun er med meg igjen. Men jeg var bare litt irritert der og da for måten hu oppførte seg på og gråter for 33 kr, når jeg aldri har bedt henne betale når hun har vært hos meg og spist !!! 😁😁😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...