Gå til innhold

morgengave?

Anbefalte innlegg

Gjest cecilie s
Skrevet

Heisann,jenter...lurer meg grønn på hva jeg skal gi mannen min i morgengave...noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Gjest Teletubbien
Skrevet

Jeg har vært innom tanken på fallskjermhopp, helikoptertime og rally"dag".

Helikoptertimen vil falle mest i smak, men 3000 kr for å fly helikopter i en klokketime :o

Rallydag på Eikerskogen eller hva det nå het kostet 4000 eller deromkring for en hel dag inkl. lunch.

Fallskjermhopping har jeg droppet...

Nei, jeg tar gjerne imot tips jeg også :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Det er jo så vanskelig når det gjelder morgengave til mannen :roll:

Men jeg har ordnet med helikopter-tur i NY når vi kommer til i forbindelse med bryllupsreisen.

Betalte 1400,- for 15 minutter. Vet det er mye men tror nok at det blir en minne for livet uansett :-)

Skrevet

Min forlovede spiller i band så eg trur eg skal gi han et instument av et eller annet slag... Han spiller det meste av instrumenter så eg har nok å velge mellom... og d er jo noe han virkelig får glede av.

Skrevet
Min forlovede spiller i band så eg trur eg skal gi han et instument av et eller annet slag... Han spiller det meste av instrumenter så eg har nok å velge mellom... og d er jo noe han virkelig får glede av.

Ga en gitar i brusdagsgave til min kjære for noen år siden. Dro til en låsesmed og fikk laget en tynn aluminiumsplate med inngravering: "Cons" uten Lasse er som en gitar uten strenger.

Platen hadde klister bak så det var bare å feste den på gitaren...

Et lite tips bare.... :wink:

Skrevet

sambo skal på reinsdyr jakt, og den skal han få av meg i morgengave, den koster 3000:) han vet jo hva han får da men..

Skrevet

Jeg skal gi klokke :Nikke: Han har ønsket seg det lenge, så da er det jo greit at han får det.. Håper bare at han ikke kjøper seg en selv. Da må jeg isåfall klekke ut en plan for å hindre i at det skjer ;)

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Jeg skal kjøpe CD / DVD brenner til pc`en. Da vet jeg en som blir veldig veldig glad!!!

Skrevet

Hva med å gi ham en stjerne? Fant denne linken i dag; www.mystar.se. Vurderer sterkt å gi Min Trolovede en stjerne :hjerter: ..

Skrevet

Ga en gitar i brusdagsgave til min kjære for noen år siden. Dro til en låsesmed og fikk laget en tynn aluminiumsplate med inngravering: "Cons" uten Lasse er som en gitar uten strenger.

Platen hadde klister bak så det var bare å feste den på gitaren...

Et lite tips bare.... :wink:

Tuuuuusen hjertelig takk for tipset! Det var jo genialt! Han har nevnt at han kunne tenkt seg å lære å spille gitar. Nå kan han i alle fall få instrumentet i første omgang. Ahh...nå ble jeg lettet...

Men hvordan i alle dager skal jeg få drasset den med meg uten at han legger merke til det........? Må litt i tenkeboksen der ja. Og håper ikke det koster for mye...

Skrevet

Min kjære elsker å lage mat så jeg vurderer enten å lage en kurv med innhold fra Oil & Vinegar eller kjøpe gavekort derfra.

Skrevet

guten min har lyst på mc lappen,so eg vurdera å gi han gavekort på kjørtima :P

Skrevet

Har bestilt dvd-boks med "Gudfaren" for den vet jeg han ønsker seg. Ellers kommer vi ikke til å bruke 1000-vis av kroner på morgengaver til hverandre, det er tanken som teller.

Skrevet

Jeg har samme problem som Maibrud'06, jeg har kjøpt klokke og håper på at han ikke kjøper klokke i mellomtiden. Men han har ikke gått med klokke siden vi ble sammen (7 1/2 år) så jeg tror at 1 mnd til går bra. Er egentlig mer bekymra for at han ikke skal bruke den når han får den. Men det går vel bra. Ellers er det ikke hvilken som helst klokke for jeg kjøpte den slik at den tåler dykking ned til 100m, dvs. at han kan bruke den når vi snorkler på bryllupsreisen.......så det blir litt spesielt også.

Skrevet

Jeg gav mannen min et portrettmaleri av oss sammen, kanskje det kan være noe?

Skrevet

Det med hellikoptertur hørtes kjempekoselig og veldig morsomt ut. Jeg kjenner to som kan kjøre. En har hellikopterlappen, mens han andre kjører småfly.. Jeg må hinte med han når han kommer hjem!! Vi har også lyst til å dra til NY.. Lurer på hva billetter til statene koster!!???

Foreløpig vet jeg ikke om vi får tid til noen bryllupsreise for skolen starter igjen to dager etter bryllupet og da er jeg lærer i 8. kl... men den tid den sorg!

" ut å lete etter billetter"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...