AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Baby 4 mnd bare spreller med armer og bein så hen greier ikke finne roen og sovne verken med trilling eller smokk jeg må svøpe han hvis ikke ligger hen der våken blir og fornøyd i opptil 6 timer i strekk noe om ikke er bra for en så liten baby som enda skal sove mye. Har vært sånn siden fødsel. noen som har hatt det lignende? Når går det over? Anonymkode: f2f68...711
Bikbokelsker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Ta en legesjekk/kiro? Kan hende noe er vondt noe sted. Jeg ville begynt der.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Baby 4 mnd bare spreller med armer og bein så hen greier ikke finne roen og sovne verken med trilling eller smokk jeg må svøpe han hvis ikke ligger hen der våken blir og fornøyd i opptil 6 timer i strekk noe om ikke er bra for en så liten baby som enda skal sove mye. Har vært sånn siden fødsel. noen som har hatt det lignende? Når går det over? Anonymkode: f2f68...711 4-month sleep regession. La barnet sover når det er trøtt og være våknet ellers. Også er ikke en 4-mnd nyfødt lenger da, skal ikke sove hele døgnet lenger Fort gjort å henge igjen i nyfødttiden enda baby har blitt mye større egentlig:) Anonymkode: 24906...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå