AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Betyr det annerledes studie hverdag resten av studietiden til 2022? Anonymkode: 53daf...529
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Betyr det annerledes studie hverdag resten av studietiden til 2022? Anonymkode: 53daf...529 Det varierer fra skole til skole. Ta kontakt med skolen din for å høre hvordan ditt studie blir til høsten Anonymkode: c07ce...8a6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Det varierer. På lillehammer er det snakk om en del zoom undervisning for oss som går 2. Året, vi faller litt mellom to stoler så de prioriterer 1. Års studentene og de som skal avslutte, men det er bare en av linjene, hva de andre gjør veit jeg ikke 🤷🏼♀️ For min del gjør det ikke noe å ha zoom undervisning, mens mange av de jeg studerer med sliter med motivasjonen når de ikke kan delta i fysiske forelesninger, så blir spennende å se hvordan det her går. Anonymkode: a25c1...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå