Gå til innhold

"Fryktfri" veterinær i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Overtar snart en omplasseringshund som blant annet er fobisk mot veterinær. Kjenner noen her til såkalt fryktfrie veterinærer i Oslo? Eventuelt veterinær hvor vi kanskje kan trene på å dra dit og tilvenne, uten å måtte ha en medisinsk behov for time?

Anonymkode: a2151...6d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Evidensia Oslo Dyresykehus! En bekjent av meg jobber der og det virker som de har en god kultur for å ta seg tid til redde dyr. Det skader ikke å ta en telefon og spørre om det går an å komme innom en dag det er rolig for litt miljøtrening før en konsultasjon, vil tro de er positive til det, spesielt dersom du blir stamkunde :) 

Anonymkode: 9abad...02f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evidensia Oslo Dyresykehus! En bekjent av meg jobber der og det virker som de har en god kultur for å ta seg tid til redde dyr. Det skader ikke å ta en telefon og spørre om det går an å komme innom en dag det er rolig for litt miljøtrening før en konsultasjon, vil tro de er positive til det, spesielt dersom du blir stamkunde :) 

Anonymkode: 9abad...02f

Jeg ville heller valgt et mindre sted med færre ansatte slik at hunden får mulighet til å bli kjent med en eller noen få personer. 

Anonymkode: 026b0...aa4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Volvat pleier å være flinke til å tilrettelegge, komme ut til bilen osv. 

Anonymkode: da662...2de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...