AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Hei! Overtar snart en omplasseringshund som blant annet er fobisk mot veterinær. Kjenner noen her til såkalt fryktfrie veterinærer i Oslo? Eventuelt veterinær hvor vi kanskje kan trene på å dra dit og tilvenne, uten å måtte ha en medisinsk behov for time? Anonymkode: a2151...6d2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Evidensia Oslo Dyresykehus! En bekjent av meg jobber der og det virker som de har en god kultur for å ta seg tid til redde dyr. Det skader ikke å ta en telefon og spørre om det går an å komme innom en dag det er rolig for litt miljøtrening før en konsultasjon, vil tro de er positive til det, spesielt dersom du blir stamkunde Anonymkode: 9abad...02f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evidensia Oslo Dyresykehus! En bekjent av meg jobber der og det virker som de har en god kultur for å ta seg tid til redde dyr. Det skader ikke å ta en telefon og spørre om det går an å komme innom en dag det er rolig for litt miljøtrening før en konsultasjon, vil tro de er positive til det, spesielt dersom du blir stamkunde Anonymkode: 9abad...02f Jeg ville heller valgt et mindre sted med færre ansatte slik at hunden får mulighet til å bli kjent med en eller noen få personer. Anonymkode: 026b0...aa4 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Volvat pleier å være flinke til å tilrettelegge, komme ut til bilen osv. Anonymkode: da662...2de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå