Gå til innhold

De beste trusene du får tak i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kapp Ahl har gode bomullstruser, jeg sverger til dem. Ofte 3-pk og 3 for 2.

Anonymkode: 91b2a...f0d

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Fredelig skrev:

Kanskje det er disse du savner? Cubus hadde noe lignende, jeg ble reddet av Cellbes 😂 Finnes i både lav og høy modell 👍

https://www.cellbes.no/dame-sortiment-undertoy-truser-5405/truse-6-pack-512412?active-menu-id=5403&imageId=69133&variantId=512412-0012&list=Dame%2FSortiment%2FUndertøy&sg=AW19T

Hvordan er størrelsene? Jeg pleier å bruke 34 i bukser og skjørt og må opp til minst 36 for å unngå at truser skviser for mye, men her er størrelsene 34/36 og 38/40, så jeg er redd at jeg kanskje kan havne midt mellom størrelser?

Anonymkode: 38d14...b9d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan er størrelsene? Jeg pleier å bruke 34 i bukser og skjørt og må opp til minst 36 for å unngå at truser skviser for mye, men her er størrelsene 34/36 og 38/40, så jeg er redd at jeg kanskje kan havne midt mellom størrelser?

Bruker 38/40 i bukser og trusene passer perfekt i det samme!

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, glad jeg gikk inn i denne tråden. Jeg har også lett etter bomullstruser og nå bestilte jeg trusene fra Cellbes.

Tror vi kan bli mange som går rundt og flotter oss i kjerringtruser denne sommeren :ler:

Anonymkode: 24f11...66d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, glad jeg gikk inn i denne tråden. Jeg har også lett etter bomullstruser og nå bestilte jeg trusene fra Cellbes.

Tror vi kan bli mange som går rundt og flotter oss i kjerringtruser denne sommeren :ler:

Anonymkode: 24f11...66d

Jeg trodde jeg var den eneste som elsket kjerringtruser. Hyggelig å møte dere! 😁

• Liker 4
Skrevet

Mine favoritter var fra Pierre robert, men etter at "alle" damer skal ha boxer-liknende truser og hipstere så måtte jeg droppe det, og mine favoritter gikk da ut av produksjon. Men de var såå gode og slitesterke! 

Var også glad i de fra kapp ahl, men de endret fasongen litt på dem så ble ikke noe bra der heller. En venninne av meg kjøpte med seg fra Ullared, de er konge! Men nå kan man jo ikke reise dit heller. 

De fra cellbes er fine, men må ha med høy skjæring - såkalt thai. Er det det på dem?  

AnonymBruker
Skrevet

Har gitt opp. Lager selv nå

Anonymkode: 002d1...e6a

Skrevet

Har kjøpt truser i Spania,Italia og i østen, der jeg fant den gode trusen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Har kjøpt truser i Spania,Italia og i østen, der jeg fant den gode trusen.

Veldig interessant!! Sikkert veldig nyttig for TS

Anonymkode: 847a9...cdb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2020 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg var den eneste som elsket kjerringtruser. Hyggelig å møte dere! 😁

Kjeringtruser er de beste og mest hygieniske 😃 Hater stringtruser og kan ikke forstå at folk velger å bruke slike truser. 

Anonymkode: 92dc1...94d

AnonymBruker
Skrevet

Lindex har gode, vanlige bomullstruser nå. Kjøpte 9 av samme sort her om dagen. Var 3 for 2. 

Anonymkode: 0b275...3fe

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lindex har gode, vanlige bomullstruser nå. Kjøpte 9 av samme sort her om dagen. Var 3 for 2. 

Bikini regular het de forresten. Måtte gå opp en str, men de sitter kjempebra på. Change har også fått inn nye, vanlige bomullstruser, men de sitter litt løsere på. 

Skrevet

Skal jeg ha truser, er det disse fra Lindex som er favoritten:

svart-klassisk-truse-med-hoyt-liv?$fmtWebP$&$cache$&$crop$&$productDetailImage$&vw=1650

Lenke

svart-classic-high-truse?$fmtWebP$&$cache$&$crop$&$productDetailImage$&vw=1650

Lenke

Eller disse fra Change (i sort):

19235912103

Pleier å kjøpe en størrelse opp fra det jeg vanligvis ville brukt i hipsterstring, da passer de bra. Sliter også med at truser lett ruller feil, eller gir trusekant. Disse er derimot mine favoritter. Change har faktisk en god del gode truser, men det lønner seg å prøve dem før kjøp.

AnonymBruker
Skrevet

Kari Traa sine er de aller beste. Elsker også bambustruser fra Sway. Har kjøpt de på sport outlet butikken her i byen. Sparkjøp har også gode bomullstruser. 

Anonymkode: afb5d...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare hipster/ boxer fra Kari Traa eller Pierre Robert. Svært fornøyd både med passform og kvalitet 😊 (har også noen få "mammatruser" med lett hold-in effekt, de finner jeg hos Lindex)

Anonymkode: de02a...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...