Gå til innhold

De beste trusene du får tak i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke truser er du fornøyd med? Jeg pleide å kjøpe bomullstruser fra Cubus men favorittmodellen er ute av produksjon.

På tide å bytte ut flere av trusene, har du noen gode råd? 

Anonymkode: 34c4d...287

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år, kvinne, om det har noe å si. 

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig at det skal være så vanskelig å finne vanlige bomullstruser! Har vært innom 4-5 butikker og kom tomhendt ut. Bare polyesterdrit med "blonder" som ødelegges etter tre vask :( Sist gang jeg fant vanlige bomullstruser var på et annet kontinent. Kjøpte med meg en haug. 

Tror jeg må nettshoppe, så jeg følger denne.

Anonymkode: 91a54...f6f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

H&M, Lindex og Cubus har bomullstruser både med og uten blonder.

Siden jeg bor like ved Cubus pleier jeg å kjøpe en 3 pakning med tangatruser med forskjellig mønster i økologisk bomull. Finnes også i string modell. 

Anonymkode: 53cee...4bd

Skrevet
På 25.6.2020 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Hvilke truser er du fornøyd med? Jeg pleide å kjøpe bomullstruser fra Cubus men favorittmodellen er ute av produksjon.

På tide å bytte ut flere av trusene, har du noen gode råd? 

Kanskje det er disse du savner? Cubus hadde noe lignende, jeg ble reddet av Cellbes 😂 Finnes i både lav og høy modell 👍

https://www.cellbes.no/dame-sortiment-undertoy-truser-5405/truse-6-pack-512412?active-menu-id=5403&imageId=69133&variantId=512412-0012&list=Dame%2FSortiment%2FUndertøy&sg=AW19T

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kari Traa og Johaug, bedre truser finnes ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Calida Lycraspitze (100% bomull). Kan kjøpes bl.a. på timarco.com/no (Kjøp når det er salg)

Anonymkode: 0bf1d...ed4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 pakk bomullstruser fra Cubus :)

Anonymkode: ce877...e74

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig at det skal være så vanskelig å finne vanlige bomullstruser! Har vært innom 4-5 butikker og kom tomhendt ut. Bare polyesterdrit med "blonder" som ødelegges etter tre vask :( Sist gang jeg fant vanlige bomullstruser var på et annet kontinent. Kjøpte med meg en haug. 

Tror jeg må nettshoppe, så jeg følger denne.

Anonymkode: 91a54...f6f

Calida har mye fint i bomull. Og hvis du ikke har noe imot "kjerringtruser" (jeg synes det kan være ganske stilig), så har Janus noen fine.

Anonymkode: 38d14...b9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes creem-trusene hos KappAhl er gode, samme med deres spileløse bh’er ☺️

Anonymkode: 01813...09a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ruller ikke kanten nede seg opp? Det har jeg problemer med 😫 Finner ingen perfekte truser jeg heller! Enten ruller de i kanten eller er for trange i kanten..

Anonymkode: 321b2...b39

Nei, de er akkurat for lange til at de ruller opp når man setter seg ned. :) Har prøvd hipstervariantene av disse også, de liker jeg når jeg har mensen fordi bind får ikke plass i denne boksertypen, men hipstervarianten "deler" rumpeballene på midten, det er ikke så lekkert.
Jeg har i hvert fall ikke noen problemer med det. I trange bukser må jeg rette ut kantene når jeg tar på meg buksa da, men de sitter som de skal etter å ha gjort det en gang. 

Anonymkode: 3fcfe...480

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Fredelig skrev:

Kanskje det er disse du savner? Cubus hadde noe lignende, jeg ble reddet av Cellbes 😂 Finnes i både lav og høy modell 👍

https://www.cellbes.no/dame-sortiment-undertoy-truser-5405/truse-6-pack-512412?active-menu-id=5403&imageId=69133&variantId=512412-0012&list=Dame%2FSortiment%2FUndertøy&sg=AW19T

Åj, fantastisk, en sånn kjerringbutikk har jeg lett etter lenge. Takk! Hvordan er kvaliteten på klærne der? Hvordan er størrelsene i forhold til andre butikker? Sykes du det er greit å handle der? Er det enkelt å returnere hvis klærne ikke passer? 

Anonymkode: 8c680...6cd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg bruker disse fra Pierre Robert. Vasker dem på 60°C om og om igjen, og de holder seg like fine. Det finnes mange modeller å velge mellom. Jeg har en bunke svarte og en bunke lyse grårosa.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj, fantastisk, en sånn kjerringbutikk har jeg lett etter lenge. Takk! Hvordan er kvaliteten på klærne der? Hvordan er størrelsene i forhold til andre butikker? Sykes du det er greit å handle der? Er det enkelt å returnere hvis klærne ikke passer? 

Anonymkode: 8c680...6cd

Helt riktig, skikkelig kjerringbutikk 😂  Bare må ha de med "ribbestrikk". Jeg er veldig fornøyd med trusene, jeg har ikke bestilt så mye annet derfra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...