AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Er det vondt å injisere og etterpå? Hvem kontakter jeg, hudpleieklinikk eller lege? Har passert førti, ser dratt og sliten ut og har rynker i panna og rundt øynene😕 Anonymkode: d0cfb...b43
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Injiseringen er ikke vond, men ikke god heller. Mye verre å sette filler. Ikke vondt etterpå, blir bare bittelitt rød ved innstikksted. Kan fint legge planer samme dag. Anonymkode: 2e77b...e26 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Jeg tar i panna, syns ikke det er vondt. Bare et lite stikk som svir litt, og jeg er ganske pysete når det gjelder smerter. Anonymkode: 8a63c...4e1 2
Kenelz Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Vil fraråde botox da det dreper nerver i ansiktet. Råder deg heller på restylane/filler da den har naturlige ingredienser som man ellers har i kroppen og vil gå ut av seg selv etter noen måneder. Har tatt begge og det er like "vondt". Kjente bare et lite stikk her og der også var det over! Å ta blodtest på fingeren (Finger prick) er MYE verre! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå