Gå til innhold

Dette er falske menneskers forum, tenker jeg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd to ganger at folk her har blitt korte mot meg uten en åpenbar grunn. Det viser seg at begge var undre andre kallenavn på andre forum. Ubehagelig å oppleve sånt. Hvot mye tror dere der er av slikt her inne på Kvinneguiden? 

Anonymkode: 7ce2c...6dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevd to ganger at folk her har blitt korte mot meg uten en åpenbar grunn. Det viser seg at begge var undre andre kallenavn på andre forum. Ubehagelig å oppleve sånt. Hvot mye tror dere der er av slikt her inne på Kvinneguiden? 

Mye!

Anonymkode: 7f1f8...456

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Om du skriver under nick må du regne med at du risikerer at du trigger noen der ute som vil følge deg inn i nye tråder, gang på gang. De skriver da gjerne som AB og du har null sjans til å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 361c6...eac

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fælt. Du må ha følt det helt forferdelig. Vil du klare å vende tilbake til hverdagen etter dette sjokket?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, jabx skrev:

Så fælt. Du må ha følt det helt forferdelig. Vil du klare å vende tilbake til hverdagen etter dette sjokket?

Se der! Du er så tøff at du tør å lage kvalme uten AB funksjonen på.

Anonymkode: 7f1f8...456

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

Tøff du er ! Men jeg gråter ikke, eller sitter med haken på brystet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sjeldent kult å oppleve at folk er frekke og kjipe uten grunn, det har du helt rett i.

Likevel, med over 100.000 registrerte brukere så tenker i allefall jeg at det er litt av alt. Det er mange hyggelige mennesker her som forsøker å hjelpe andre så godt de kan med de problemene som kommer opp, og ja, det er mye grums også -men sånn er jo samfunnet da.. 

Det har hendt jeg har tråkket over streken jeg også, men heldigvis er det veldig sjeldent. 

Tror dette forumet noen ganger kunne trengt en "oppussing" igjen, vi har flere ganger opplevd at forumet har skiftet farger, vi har diskutert oss frem til flere underforum, eller slått noen sammen, og gitt de nye navn. Jeg vet ikke om det stemmer helt, men en ungdom som får et nytt rom eller et nymalt rom, tar gjerne bedre var på det en stund helt i starten. 

Om det går for langt her nå om dagen (ligger i grenseland nå synes jeg, men det har vel mest å gjøre med hva som er i nyhetene å gjøre), så er det kanskje akkurat det KG trenger igjen? Et strøk med ny maling?

Håper du klarer å se igjennom grumset i allefall, og heller setter fokuset ditt på alle de andre for å bevare en god følelse for forumet. Jeg forsøker ofte å svare med litt humor om det ikke er for alvorlig, og jeg snur ting litt på hodet. Ofte setter det en stopper for endel tull -prøv du og se hva du får til! :)

Anonymkode: 0c24b...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...