AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg bor langt unna nærmeste sted som selger bubble tea og kunne tenkt meg å lage dette selv. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe tapioka perler/boba perler med smak? Jeg fant denne nettsiden, men jeg er ikke sikker på om de selger til privatpersoner. Er det noen som vet eller er mer kyndige på google enn meg? 🙏🏻 https://www.bubbleteapowderb2b.com/no/tapioca-pearls.html Anonymkode: ca135...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Del Skrevet 24. juni 2020 Ble så skuffet da jeg prøvde dette, fordi jeg trodde faktisk de var bobler med smak like de fruktboblene med juice inni man får på Yougurt-is-barer. Men så var det "gummi" kuler som man måtte tygge, samme som sago. Og teen var bare kvalmende og søt. Kastet over halve. Ser ut som de trekker til seg smak så du trenger ikke kjøpe de med smak. Anonymkode: 6baaa...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Del Skrevet 24. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble så skuffet da jeg prøvde dette, fordi jeg trodde faktisk de var bobler med smak like de fruktboblene med juice inni man får på Yougurt-is-barer. Men så var det "gummi" kuler som man måtte tygge, samme som sago. Og teen var bare kvalmende og søt. Kastet over halve. Ser ut som de trekker til seg smak så du trenger ikke kjøpe de med smak. Anonymkode: 6baaa...432 Så rart. Jeg fikk slike med smak av litchi og en slags jordbær is-te, og den var fantastisk! Anonymkode: ca135...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Del Skrevet 30. juni 2021 Hei! Ser jeg er litt treig her, usikker på om jeg har så mye til svar men jeg har da noe! Tapioca perler og popping boba er forskjellig - tapioca er nærmest en klump med seig gelé som trekker til seg smak, mens popping boba er juice perler fylt med som regel fruktjuice med et lite lag som sprekker rundt. Jeg regner med at det er popping boba du tenker på? Det kommer vel litt an på hvor du bor hvor du kan få tak i dem, men det hender de har det på Global Food butikker og lignende! Veldig usikker på om man kan få dem fra nettet, jeg ville hvertfall prøvd i nærområdey først! Anonymkode: 95a33...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå