Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Hva legger du til grunn når du stemmer på legger? Stemmer du på de fineste leggene eller den personen du liker best? Om du stemmer utelukkende på de fineste leggene; hva er en fin legg?
Gjest 8463 Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Hadde gjerne sett at noen av gutta hadde meldt seg på jeg...
Gjest Leggen Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Kan ikke du legge ut en poll, da? Ikke nødvendigvis alle som vil legge ut om hvorfor de legger inn en stemme på sine favorittlegger.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Har laget avstemning. Men definisjonen på en fin legg får folk skrive selv.
Sniglå Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Det mangler et alternativ, for jeg stemmer BÅDE på den bukeren jeg liker (fordi det er jo bestevenninna miiii ) OG jeg synes at hun har de fineste leggene. Så det så.
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 den jeg liker best hadde de fineste leggene så det ække så vanskli
Gjest Darcy Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Jeg stemte på de leggene jeg syns tok seg best ut på bildet, om det var et heldig bilde eller gjenspeiler virkeligheten aner jeg jo ikke...
Gjest Feit på grændiss Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Hadde gjerne sett at noen av gutta hadde meldt seg på jeg... Skulle gjerne ha deltatt, men jeg var ikke klar over konkurransen.
aline Skrevet 4. juli 2005 #9 Skrevet 4. juli 2005 jeg stemte på de leggene og det bildet jeg synes er finest, nå liker jeg brukeren også, men har andre måter å uttrykke det på en å stemme henne frem bare for det. men helheten i bildet har nok litt innvirkning på stemmen min.
Arwen Skrevet 4. juli 2005 #11 Skrevet 4. juli 2005 Jeg stemte på det bildet jeg likte best jeg, synes alle leggene var like fine nemlig.
Gjest Ananas Skrevet 4. juli 2005 #12 Skrevet 4. juli 2005 Jeg stemte ikke på noen legger. Stemte ikke her heller.
Mrs. K Skrevet 4. juli 2005 #13 Skrevet 4. juli 2005 Hadde gjerne sett at noen av gutta hadde meldt seg på jeg... Jeg så da ett par manneben..........
Mrs. K Skrevet 4. juli 2005 #14 Skrevet 4. juli 2005 Jeg ville ikke stemme på henne som jukset fordi hun ikke var kjent for meg. Jeg stemte på en bruker som jeg "kjenner" litt - og som jeg synes har fine legger.
Kakemonster Skrevet 4. juli 2005 #15 Skrevet 4. juli 2005 Var det seriøst noen som jukset på en leggkonkuranse? Jaja.. Stemte på de peneste leggene. Har egentlig ikke lagt så mye merke til personen/nicket.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2005 #16 Skrevet 4. juli 2005 Jeg ikke stemt enda. Synes de fleste i konkurransen har fine legger. Hvordan bestemme seg? Har ikke lyst til å stemme ut noen. :klø: Jeg får se. Jeg har vel enda over en time på å bestemme meg.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #17 Skrevet 4. juli 2005 Jeg stemte på ninakanin sine, for hun hadde finest legger! Vi skulle da stemme fram de fineste, ikke de snilleste leggene vel? Og ja de andre hadde også pene legger, i tilfelle noen skulle beskylde meg for styggprat!
Gjest Ninakanin Skrevet 5. juli 2005 #18 Skrevet 5. juli 2005 Jeg stemte på ninakanin sine, for hun hadde finest legger! Vi skulle da stemme fram de fineste, ikke de snilleste leggene vel? Og ja de andre hadde også pene legger, i tilfelle noen skulle beskylde meg for styggprat! sier du jeg har slemme legger!??!
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #19 Skrevet 6. juli 2005 sier du jeg har slemme legger!??! Helt klart, jeg stemte da på de kun av sympati for den råtne personligheten din :D
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2005 #20 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har stemt på det bildet jeg liker best. Alle leggene som er med i konkurransen er flotte, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå