Gjest Aniita Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Jeg bestilte en vare som nå står på bestillingen min "annullert, avbestilt". Aner ikke hva dem driver med. Når jeg går på Zalando sine sider er varen der i samme størrelsen, Noen som har erfart dette? Når får dere pengene igjen?
Ludovica- Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 3 timer siden, Aniita skrev: Jeg bestilte en vare som nå står på bestillingen min "annullert, avbestilt". Aner ikke hva dem driver med. Når jeg går på Zalando sine sider er varen der i samme størrelsen, Noen som har erfart dette? Når får dere pengene igjen? Eneste gangen jeg har opplevd det var i tilfelle hvor varen ble utsolgt før de rakk å behandle min bestilling. 1
Munuj Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Fikk du pengene tilbake? Eller fikk du tingen likevel? Eller måtte du kanselere ordren? Plis svar rakst før dette går galt
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 16 hours ago, Munuj said: Fikk du pengene tilbake? Eller fikk du tingen likevel? Eller måtte du kanselere ordren? Plis svar rakst før dette går galt Hva skulle gå galt? Anonymkode: f9bbd...f9f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Zalando er en seriøs og punktlig side så om du har betalt men avbestilt så får du pengene fortløpende. Anonymkode: 3e953...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå