AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Bestevenninnen min slutter å ta kontakt, ta tlf, spørre om å finne på noe eller snakke til meg i det hele når hun finner seg noen. Dette skjer hver gang, og de gangene vi avtaler noe avlyser hun dagen før. Ene gangen varte det over 6 mnd, og hun hadde aldri tid for hun alltid skulle være med typen. Tilslutt kuttet jeg henne bare ut for så at hun kommer krypende igjen når det skjærer seg. De gangene hun snakker med meg er det fordi hun trenger råd anngående hva han vil, og at jeg skal tolke, eller at jeg skal ordne håret hennes. Etterpå legger hun på. Hva bør jeg gjøre? Føler meg bare utnyttet og at jeg bare er god nok dersom hun ikke har noen andre Anonymkode: ff1da...1c2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Du bør kutte henne ut. Hun bare utnytter deg, hun er ingen venn! Anonymkode: 44ab0...cfb 3
Nonish91 Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Du aksepterer dette gang på gang, så ja du fortjener det 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Hva med å slutte å akseptere sånn oppførsel? Anonymkode: 99328...1be 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestevenninnen min slutter å ta kontakt, ta tlf, spørre om å finne på noe eller snakke til meg i det hele når hun finner seg noen. Dette skjer hver gang, og de gangene vi avtaler noe avlyser hun dagen før. Ene gangen varte det over 6 mnd, og hun hadde aldri tid for hun alltid skulle være med typen. Tilslutt kuttet jeg henne bare ut for så at hun kommer krypende igjen når det skjærer seg. De gangene hun snakker med meg er det fordi hun trenger råd anngående hva han vil, og at jeg skal tolke, eller at jeg skal ordne håret hennes. Etterpå legger hun på. Hva bør jeg gjøre? Føler meg bare utnyttet og at jeg bare er god nok dersom hun ikke har noen andre Anonymkode: ff1da...1c2 Dersom hun er bestevenninnen din, Ts, så snakker du nedi henne. Det er sånt man har bestevenninner til. Dersom hun bare er en av dine nærmeste venninner, alternativt den venninnen du tilbringer mest tid med så finner du deg andre venner du tilbringer mer tid med, og setter av mindre tid til henne. Venner er som forhold flest - kun noen varer, og de fleste som ikke varer var gode en stund før de mistet all moro. Og når et forhold ikke gir noe lenger, så finner man et nytt. Det gjelder alle former for forhold - jobb, venner, slekt, typer. Anonymkode: e1284...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 Dessverre så er bare venninnen din ute etter å suge seg fast i noen, så hun bruker deg når det ikke er en type der. Hun sliter med selvfølelsen og trenger noen til å bekrefte og få henne til å føle seg bra. Det er som en avhengighet, avhengig av forhold og en mann for å fungere. Når det ikke er noen, duger du. Anonymkode: 73e3b...66a 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 21 minutter siden, Nonish91 said: Du aksepterer dette gang på gang, så ja du fortjener det F u, Anonymkode: 41aba...619
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 Du velger jo selv å la deg behandle på denne måten, er lov å tenke selv. Hvorfor kutter du henne ikke ut? Anonymkode: 8e232...2a7
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2020 #9 Skrevet 25. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestevenninnen min slutter å ta kontakt, ta tlf, spørre om å finne på noe eller snakke til meg i det hele når hun finner seg noen. Dette skjer hver gang, og de gangene vi avtaler noe avlyser hun dagen før. Ene gangen varte det over 6 mnd, og hun hadde aldri tid for hun alltid skulle være med typen. Tilslutt kuttet jeg henne bare ut for så at hun kommer krypende igjen når det skjærer seg. De gangene hun snakker med meg er det fordi hun trenger råd anngående hva han vil, og at jeg skal tolke, eller at jeg skal ordne håret hennes. Etterpå legger hun på. Hva bør jeg gjøre? Føler meg bare utnyttet og at jeg bare er god nok dersom hun ikke har noen andre Anonymkode: ff1da...1c2 Du er ikke venninnen hennes, du er støtteapparatet hun bruker mellom forhold. Fatt det og blokker henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå