Gå til innhold

Kollega som fjerter ukontrollert...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kollega har en tarmsykdom, som medfører at han ikke har kontroll over luftutslippene sine. Og han fjerter i alle mulige sammenhenger. Her er det ikke snakk om en uskyldig fis inn i mellom, men mye fjerting som lukter død og fordervelse. 

Jeg og flere av kollegaene våre er lei av dette, og blir kvalme i mange sammenhenger. Enkelte ganger er det så ille at vi ikke orker å spise lunsjen vår, siden det stinker og er svært uappetittelig med all fjertingen. 

Vi ønsker å ta det opp med sjefen, kan vi kreve at han har lunsj til andre tidspunkt enn oss? Eventuelt at han spiser lunsj et annet sted? 

Anonymkode: ac25b...705

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så slemme dere er :(

Jævla fitte-kjærringer.

Gå finn dere ett eget fjerte-rom, så kan dere fjerte i trynene på hverandre og nyte deres egen fjerte-lukt i stedet!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan dere ikke. Og slutt å baksnakk kollegaen deres, herregud for et elendig arbeidsmiljø. 

Anonymkode: 61931...347

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Eh uff... stakkars kollega som sikkert er klar over dette og gruer seg hver dag. Finnes sånn fjertetruse som ikke slipper ut prompen, tror jeg. Så kan man liksom slippe ut alt på eb gang på do eller noe. 

Anonymkode: 3b2af...19a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kollega har en tarmsykdom, som medfører at han ikke har kontroll over luftutslippene sine. Og han fjerter i alle mulige sammenhenger. Her er det ikke snakk om en uskyldig fis inn i mellom, men mye fjerting som lukter død og fordervelse. 

Jeg og flere av kollegaene våre er lei av dette, og blir kvalme i mange sammenhenger. Enkelte ganger er det så ille at vi ikke orker å spise lunsjen vår, siden det stinker og er svært uappetittelig med all fjertingen. 

Vi ønsker å ta det opp med sjefen, kan vi kreve at han har lunsj til andre tidspunkt enn oss? Eventuelt at han spiser lunsj et annet sted? 

Anonymkode: ac25b...705

Hva mener du ikke kontroll? Da lekker det avføring også da? 

Dere har all min sympati. Hadde heller ikke klart å spise lunsj i prompelukt. 

Anonymkode: bc68d...02d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snakk med han det gjelder, selv om det er ekkelt. Spør om mageplagene hans og hvordan det arter seg. Han er nok klar over fising, men litt spesielt at han fiser hele tiden,og ikke klarer å holde den inne til han er på do. Har han IBS, Crohns, Ulcerøs kolitt? 

Anonymkode: 07d30...703

Skrevet
3 timer siden, AllahBallah skrev:

Jævla fitte-kjærringer.

Gå finn dere ett eget fjerte-rom, så kan dere fjerte i trynene på hverandre og nyte deres egen fjerte-lukt i stedet!

Du høres ikke ut som du er 10/10.  

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det er han og ikke hun "freshe"?

Anonymkode: 1196c...2e5

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke du selv sørge for å spise lunsjen din på et annet tidspunkt enn han? Må dere  alle spise nøyaktig samtidig? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skjerpings. Oppfør dere som voksne.

Dette er jævlig for vedkommende. Snakker av erfaring. Det er fullt mulig å lekke kun luft, og ikke avføring (til du som mente det).

Anonymkode: 19239...b33

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kjøpe en vifte eller noe som kan friske opp luften på kontoret/pauserommet? Passer jo perfekt nå som det er så varmt, så kanskje det hjelper litt på fjertelukta også. 

Anonymkode: 3a2b1...45d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AllahBallah skrev:

Jævla fitte-kjærringer.

Jævla fittekjærringer? Virkelig? Du trenger ikke synke ned på det nivået altså 

Anonymkode: b91c5...38d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr, han synes sikkert det er skamfullt. Det får vel bare gå sin gang når han ikke gjør det med vilje. For da er det faktisk ekkelt og veldig ufint når folk sitter å trykker ut gass med vilje fordi de tror det er morsomt. 

Anonymkode: 6b60a...d69

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er et hull. Det må da være mulig å sette en slags propp i det. Kan ikke forstå at det ikke er noen løsninger på slikt. 

Jeg har også tarmproblemer, men det går heldigvis ikke utover andre. Hadde jeg hatt det problemet hadde jeg virkelig forsøkt å finne en løsning. 

Anonymkode: 0cc04...2c0

Skrevet
9 timer siden, Apocalypte skrev:

Du høres ikke ut som du er 10/10.  

Hva behager?

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmekontor på han?

Anonymkode: 51cfb...6ef

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AllahBallah skrev:

Det er ingen som er slemme her (unntatt deg som helt uten grunn kaller folk for fittekjerringer). Jeg er en snill person, men hadde heller ikke orket å innta maten min sammen med stinkende fjerter hver bidige dag. Det eneste rette her er å snakke med kollegaen på en fin måte og finne gode løsninger. Siden kollegaene allerede vet at han har tarmproblemer, har man jo kommet et stykke på vei allerede når det gjelder vinklingen på praten. Velg ut en person som kan ta denne samtalen med ham. Dersom det ikke finnes gode løsninger, er det også lov å spise maten sin et annet sted.

Anonymkode: c4a6d...858

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjemmekontor på han?

Anonymkode: 51cfb...6ef

Eventuelt gjemmekontor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke holdt ut lenge i din jobb. Jeg hater prompe lukt og rapelukt. Har havnet ved siden av folk på fly og tog som promper eller raper jevnlig (sånn at de sitter og slipper seg lydløst eller raper lydløst men tenker ikke over at passasjeren bak deg faktisk får denne stanken midt i trynet) og jeg blir da sittende å holde pusten til den verste eimen er over. Å sitte sånn over lengre perioder er tortur, jeg får hodepine. 

Selvfølgelig kan ikke din kollega for det, men når det er et så utbredt problem så må dere jo komme frem til en løsning. Skal hele arbeidsplassen lide daglig fordi han har et problem han ikke kan noe for? 

Dere som skriver at det er slemt, skjerp dere. Det er ikke slemt, det er ET PROBLEM! 

Anonymkode: 9cd00...eea

• Liker 1
Skrevet

Den enkleste løsningen er vel at dere spiser et annet sted selv? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...