AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har prøvd å søke jobb i butikker, men får ingen respons. mitt spørsmål er har dere tips til noen sted jeg kan jobbe? Hvor det ikke er vanskelig å få jobb? jeg er drittlei av å jobbe med barn! Men har ingen andre mulighet så er nødt til det. Anonymkode: 959f8...107
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Kanskje heller prøve sykehjem? Diverse boliger? Assistent i psykiatrien? Jeg takler heller ikke jobbe særlig med barn, synes det faktisk er bedre å jobbe i pleien med voksne mennesker. Anonymkode: 5bc5b...4be 2
I Grosny Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å søke jobb i butikker, men får ingen respons. mitt spørsmål er har dere tips til noen sted jeg kan jobbe? Hvor det ikke er vanskelig å få jobb? jeg er drittlei av å jobbe med barn! Men har ingen andre mulighet så er nødt til det. Anonymkode: 959f8...107 Hva med å ta en utdanning for å skape ny mulighet? Universitet? Et eller annet fagbrev? Helsefag gir en del jobbmuligheter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå