Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vurdert å operere seg høyere? Eller som faktisk har gjort det? 

- Tråden er inspirert av de som ikke er fornøyd med høyden sin.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Har kjempe lyst til det da jeg bare er 147cm!! Ingenting som passer!

Anonymkode: 4b298...8aa

AnonymBruker
Skrevet

Syr man på klomper på føttene, eller er det skalk med parykk på hodet som gjelder?

Anonymkode: eb1cb...ee2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke at man kan gå i 1-2 år etter høydeoperasjon. 

Anonymkode: 54c61...036

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan foregår høydeoperasjon egentlig? Og nei, jeg gidder ikke Google-fortell fortell! 

Anonymkode: 7dd9d...716

AnonymBruker
Skrevet

Det er grusomt vondt. 

Min mormor hadde én for kort fot. Behandlingen var så smertefull at da hun endte med at den korte foten ble for lang, så valgte hun å heller gå med spesialsko istedet for å gjøre den (tidligere-for lange) korteste foten lenger. 

Anonymkode: ccbc5...e13

Skrevet

Høyde operasjon eks.:

2F32220F-28D6-4BCB-A084-7887CE186C01.jpeg

Skrevet

Det er en veldig omfattende operasjon,  og det er ikke mange cm man blir høyere. Som bildet over må bena i leggene kuttes. Det legges så inn en metallstang. Må regne med å bruke mye tid på rehabilitering og å lære seg å gå. Usikker på om de i det hele tatt utfører sånne operasjoner i Norge når det er kun handler om at man er lav. Det er dog vanligere i deler av Asia

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er grusomt vondt. 

Min mormor hadde én for kort fot. Behandlingen var så smertefull at da hun endte med at den korte foten ble for lang, så valgte hun å heller gå med spesialsko istedet for å gjøre den (tidligere-for lange) korteste foten lenger. 

Anonymkode: ccbc5...e13

De har forhåpentligvis bedre smerelindrings regime i dag enn når din mormor ble operert. Men helst sikkert veldig vondt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...