Gjest Confused Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Hva ville dere gjort hvis kjæresten gjorde det slutt for så å angre seg veldig? Min gjorde det slutt og angret etter en uke.. Vi var sammen i et halvt år, og han var singel i mange år før det fordi han trivdes best slik. Men etter en uke uten meg sa han at han hadde revurdert hele livet sitt. At han var en idiot som hadde kastet vekk noe så bra.. Å gå på byen var plutselig ikke gøy.. og han savner meg veldig. Han har allverdens unnskyldninger for at han gjorde det slutt, syns fryktelig synd på meg fordi jeg ble såret. Sier er glad i meg og kommer med allverdens komplimenter.. Går det an å tro på ham..? Det går vel ikke an å endre seg så masse på en uke?? Vi er begge i starten av 30-åra så det er jo dumt å kaste bort tid på noe som ikke kommer til å funke. Og jeg vil ikke bli såret igjen. Men vi har det så himla bra sammen. Noen som har erfaringer...??
Gjest Violetta Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Finn ut hva som gjorde at det ble slutt, og spør hva som er forskjellig denne gangen, hva han vil endre på så det ikke skjer igjen. Det er vel det eneste rådet jeg kan gi. Du har ingen garantier her i livet, men noen ganger må man gi ting en sjanse. Om du bør gjør det er det bare du som kan svare på.
Gjest Ananas Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Jeg vil tro det går an å forandre seg mye på ei uke. Høres ut som han har gått noen runder med seg selv og funnet ut nye ting om hva han vil. Hvis du ikke vil risikere å bli såra så kan du egentlig bare glømme hele kjærligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå