Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest confused
Skrevet

Hva ville dere gjort hvis kjæresten gjorde det slutt for så å angre seg veldig?

Min gjorde det slutt og angret etter en uke.. Vi var sammen i et halvt år, og han var singel i mange år før det fordi han trivdes best slik. Men etter en uke uten meg sa han at han hadde revurdert hele livet sitt. At han var en idiot som hadde kastet vekk noe så bra..

Å gå på byen var plutselig ikke gøy.. og han savner meg veldig.

Han har allverdens unnskyldninger for at han gjorde det slutt, syns fryktelig synd på meg fordi jeg ble såret. Sier er glad i meg og kommer med allverdens komplimenter..

Går det an å tro på ham..? Det går vel ikke an å endre seg så masse på en uke?? Vi er begge i starten av 30-åra så det er jo dumt å kaste bort tid på noe som ikke kommer til å funke. Og jeg vil ikke bli såret igjen. Men vi har det så himla bra sammen.

Noen som har erfaringer...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har DU lyst til å fortsette? Det er det viktigste.

Jeg har ei venninne som akkurat har opplevd noe av det samme (men de har vært sammen i ni år og har et felles barn).

Han ønsket å gjøre det slutt, men etter en uke angret han. Men da ville ikke hun mer! Hun er veldig sikker på sitt valg, selv om han ber og trygler på sine knær.

Det viktigste er hva du føler.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Skrevet
jeg lot ham få kravle ei lita stund, men vi ble sammen igjen, og nå har vi vært sammen i 8 år og skal gifte oss.

Så koselig å høre! :klappe: Godt at det kan gå bra. :Nikke:

Skrevet

Jeg synes at du skal stole på ham. Han har sikkert bare fått litt panikk ved å få sterke følelser for deg etter mange år som single.

Man kan sikkert ikke endre seg masse på en uke, men man kan få tenkt igjennom mange ting.

Lykke til!

Hilsen Trille

Skrevet

Jeg gjorde det også slutt med kjæresten min etter 8-9 måneder. Men jeg angret forferdelig, kan ikke den dag i dag fatte hva i hel***e jeg tenkte på.

Jeg har måttet jobbe hardt for å bøte på sårene jeg påførte forholdet vårt den gangen, men nå vet jeg at han er den rette for meg og at grunnen til at jeg gjorde det slutt rett og slett var at jeg friket ut av å ha så sterke følelser for ham.

Så jeg synes du skal ta ham tilbake! Hadde ikke kjæresten min gjort det den gangen hadde jeg ødelagt noe utrolig fint vi har sammen. Jeg er ham evig takknemlig for at han tilgav meg.

Gjest Confused
Skrevet

Tusen takk for råd.. Jeg vil jo så gjerne tro :-)

Men jeg bør vel ha "rett" til å stille krav om at han skal ha tenkt dette veldig nøye gjennom??

Og han han må vel vise meg tydelig og klart at det er dette han vil.

For eksempel: Han har ingen ferie i sommer men kan ta seg etpar dager. Er det ok at han bruker de få feriedagene han har til 4-5 dagers tur med en kompis?? Jeg har tre uker fri og skal kose meg med venner og familie. Burde jeg stille krav om at han bruker de feriedagene han har sammen med meg?? Når ting er som de er...

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for råd.. Jeg vil jo så gjerne tro :-)

Men jeg bør vel ha "rett" til å stille krav om at han skal ha tenkt dette veldig nøye gjennom??

Og han han må vel vise meg tydelig og klart at det er dette han vil.  

For eksempel: Han har ingen ferie i sommer men kan ta seg etpar dager. Er det ok at han bruker de få feriedagene han har til 4-5 dagers tur med en kompis?? Jeg har tre uker fri og skal kose meg med venner og familie. Burde jeg stille krav om at han bruker de feriedagene han har sammen med meg?? Når ting er som de er...

Det synes jeg godt du kan gjøre! Eller ikke nødvendigvis stille krav om det, men vise han tydelig at det (og sikkert masse annet?) er en forutsetning for at han skal få en sjanse til.

Og hvis det er som han sier, at han har tenkt masse og sånn, så burde han vel kanskje allerede tenkt på prioriteringene sine?? :klø:

Meg om det! :-)

Lykke til iallefall.

Gjest samlivsgjesten
Skrevet

Ville bare fortelle at jeg har opplevd det samme. Men han begynte vel i grunnen å angre seg omtrent med en gang han hadde sagt at han ikke ville være sammen med meg mer.

Der og da var jeg nok ung, noe naiv og i det hele tatt. Men likevel ba jeg han tenke seg nøye om, for jeg kom ikke til å takle at han såret meg en gang til.

Derfor ga jeg han litt tid, samtidig som jeg brukte en del tid på meg selv og mitt, skjønte da at jeg gjerne ville prøve litt til.

Etterpå har jeg også lært han å kjenne bedre, og vet når jeg skal "trekke meg unna" og ikke bli masete. (Vårt største problem, som vi heldigvis begynte å kommunisere om etter denne hendelsen er at i stressa situasjoner har han veldig behover for sitt "private rom", mens jeg har veldig behov for masse oppmerksomhet osv. Ingen god ting når begge er studenter og ergo stressa samtidig)

Personlig syns jeg ikke det er rett at han plutselig skal gå med på alt du vil, bare fordi han har angret. Syns heller dere bør prate litt om hva dere forventer av et forhold, og av hverandre.

Kanskje kan han ta fri noe dager ekstra og være litt sammen med deg også? Å begynne å nekte han ting vil høyst sannsynlig bare føre til at samme opplevelse gjentar seg vil jeg tro.

Lykke til forresten:)

Gjest Siebaeo ikke innlogget
Skrevet

Det er jo litt rart hvis han ikke vil bruke ferien på deg om han så gjerne vil bli sammen igjen.. Men han har vel avtalt dette med kompisen før dette skjedde og da er det kanskje ikke så lett å backe ut..?

Kreve er et litt strengt ord, men jeg synes at et kompromiss hadde vært på sin plass. Noen dager med deg iallefall. Dette burde jo han skjønne og, men av erfaring vet jeg at enkelte gutter (og sikkert jenter og for ikke å dikriminere :wink: ) ikke tenker helt likt som meg på dette punktet. Antenner innover i hodet lisom :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...