willbazz Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 (endret) Hvor mange følgere må man ha før det er sosialt akseptabelt å legge ut bilder i bikini? Eller våt, hvit t-skjorte, slik som Sophie Elise prøvde seg på? (Lol) Har lagt merke til at jeg synes det er kleint hvis venninner eller familiemedlemmer legger ut slike bilder på instagram fordi det virker som de prøver så hardt å bli influencere. Men hvis en deilig instababe med mange hundretusen følgere legger ut bilder så og si naken, da tenker jeg liksom ikke over det. Er det bare meg som tenker slik? Burde jeg skjerpe meg og slutte å dømme familie og venner i skjul? Eller finnes det faktisk en grense her? (Har alt for mye tid til å tenke på jobb) Endret 24. juni 2020 av willbazz
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Jeg tenker det er temmelig spesielt å gjøre sånt. Kjendiser gjør mye rart, det er vi vant med. Om vanlige mennesker gjør sånt blir det feil. Anonymkode: f24cc...045
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Det er ikke sosialt akseptabelt. Folk ler av slike bak ryggen deres (både av Sophie Elise og nabokjærringa). Kan gi deg et fripass hvis du er under 18, men er du over myndighetsalder er det bare kleint. De som applauderer slike bilder virker litt enkle. Anonymkode: d87d9...670
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Forskjellen er at du kjenner dem, ikke at de har få følgere. Anonymkode: 341ef...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå