AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Jeg ble utredet, og det ble funnet tette eggledere hos meg med forrige partner, laparaskopi gjort i 2015,og vi ble henvist Riksen. Etter det gjorde vi ikke noe, ting var ikke helt greit mellom oss.... Nå har jeg ny partner, og vi ønsker å starte reisen mot en liten babybump.... Hvor tidlig i prossessen må vi starte igjen? Anonymkode: 23052...4b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble utredet, og det ble funnet tette eggledere hos meg med forrige partner, laparaskopi gjort i 2015,og vi ble henvist Riksen. Etter det gjorde vi ikke noe, ting var ikke helt greit mellom oss.... Nå har jeg ny partner, og vi ønsker å starte reisen mot en liten babybump.... Hvor tidlig i prossessen må vi starte igjen? Anonymkode: 23052...4b1 Det offentlige vet jeg krever at man har vært samboere eller gift i minst 2 år for å kunne få assistert befruktning gjennom dem. Ønsker du å gå privat er det nok andre regler. Anonymkode: 2bb51...8f6
Neutral90 Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Som hun over skriver, 2 år som samboere eller så må dere være gift. Jeg var i samme situasjon. Hadde xu med min ekskjæreste, tette eggledere og operasjon. Nå har jeg ny mann og vi måtte ikke utredes noe mer når vi skulle ha ivf. Måtte bare henvise til journal når vi ble henvist til ivf. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 6 timer siden, Neutral90 skrev: Som hun over skriver, 2 år som samboere eller så må dere være gift. Jeg var i samme situasjon. Hadde xu med min ekskjæreste, tette eggledere og operasjon. Nå har jeg ny mann og vi måtte ikke utredes noe mer når vi skulle ha ivf. Måtte bare henvise til journal når vi ble henvist til ivf. Lykke til! Takk for svar 😉 og lykke til selv! Anonymkode: 23052...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå