AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Del Skrevet 24. juni 2020 Bruker dere det? Hva vil du anbefale som første kjøp? (har aldri prøvd det ut før og vurderer å kjøpe) Spørsmål stilt av kvinne i 20-årene Anonymkode: 6925a...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. juni 2020 #2 Del Skrevet 24. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål stilt av kvinne i 20-årene Har jeg vært kvinne har jeg gått for en womanizer! århundrets beste leketøy iflg. mange her og på twitter...den selges med orgasmegaranti på kondomeriet... Noen ganger skulle jeg ha ønsket å ha vært født som kvinne eller en dildo, dere har jo lengre og mere intense orgasmer og tåler mere over tid... 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 24. juni 2020 #3 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg ser idiotien i at de to første som svarer i denne tråden er menn, men kona mi er veldig glad i sin Womanizer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 24. juni 2020 #4 Del Skrevet 24. juni 2020 Womanizer og en rabbit-vibrator! Kan anbefale Fifty Shades Of Grey Greedy Girl 👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg ser helt ærlig ikke poenget med Womanizer hvis man ellers lett klarer å få orgasme på egen hånd. For de som strever med orgasme er den kanskje mer verdt, jeg synes den var bortkastede penger. Jeg ville gått for en vibrator, noe som gir følelsen av å ha en mann inni seg rett og slett, siden dette er noe du vanskelig kan skape med bare hendene dine. Evt en rabbitvibrator om du vil ha stimuli av klitoris samtidig. Jeg har massevis av sexleketøy og den jeg bruker mest er rett og slett en helt ordinær dildo. Det enkle er ofte det beste. Styr unna alt som er for avansert og lover mer enn det kan holde. Anonymkode: 869b1...718 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #6 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg har en satisfyer, som er samme konsept som womanizer, og elsker den! Har også en vibrator som har egen del for klitoris. Altså nesten som rabbit, men ganske annen modell. Hvis du er veldig glad i penetrering, så er kanskje en vibrator det beste. Personlig er jeg ikke så opptatt av det og bruker gjerne begge leketøyene mine uten å stimulere så mye i selve skjeden. Så det kommer nok litt an på deg! Anonymkode: 91539...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Del Skrevet 24. juni 2020 9 hours ago, Bamseklemmer said: Har jeg vært kvinne har jeg gått for en womanizer! århundrets beste leketøy iflg. mange her og på twitter...den selges med orgasmegaranti på kondomeriet... Noen ganger skulle jeg ha ønsket å ha vært født som kvinne eller en dildo, dere har jo lengre og mere intense orgasmer og tåler mere over tid... 😅 Nei, Kondomeriet har ikke orgasmegaranti på Womanizer. De har kun orgasmegaranti på vibrerende leketøy, og Womanizer vibrerer ikke. Anonymkode: c52e8...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #8 Del Skrevet 24. juni 2020 https://www.tracysdog.com/ Anonymkode: 6b860...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #9 Del Skrevet 24. juni 2020 Det er mange gode, men liker for øyeblikket womianizer og rabbit godt. De enkleste for uerfarne er vibratorer for klitoris. Anonymkode: 43d3d...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #10 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg kjøpte nettopp denne Tracy's dog (for et navn😂) fra Amazon, fått gode rewievs i USA. Gleder meg. Duo-vibrator som stimulerer g-punkt og klitoris. Anonymkode: 6b860...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 24. juni 2020 #11 Del Skrevet 24. juni 2020 Elsker min womanizer! Ellers bruker jeg helt vanlige vibratorer noen ganger under sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #12 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg har kjøpt litt forskjellig, men bruker stort sett bare henda uansett. Anonymkode: 3f0ce...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #13 Del Skrevet 24. juni 2020 En dildo i et behagelig materiale (ikke hardt), og en god vibrator. Jeg hadde ikke begynt med womaniser. For en del kvinner er den for heftig. Jeg får vondt, selv på laveste hastighet. Anonymkode: 82c2b...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. juni 2020 #14 Del Skrevet 25. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, Kondomeriet har ikke orgasmegaranti på Womanizer. De har kun orgasmegaranti på vibrerende leketøy, og Womanizer vibrerer ikke. Jeg tok feil av Kondomeriet, men Nytelse gir orgasmegaranti på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #15 Del Skrevet 25. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: En dildo i et behagelig materiale (ikke hardt), og en god vibrator. Anonymkode: 82c2b...966 Hva er mest behagelig egentlig? silikon? Anonymkode: 3f0ce...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #16 Del Skrevet 25. juni 2020 Hvilken womanizer?? Ser det er flere forskjellige. Anonymkode: 5134c...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #17 Del Skrevet 25. juni 2020 Strap on 😍 Anonymkode: 1c380...7cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jagerfly Skrevet 25. juni 2020 #18 Del Skrevet 25. juni 2020 Større, myk dildo. Min favoritt er en tykkere dildo type "jelly" 😊Den er soppas tykk at den fyller godt, og er myk nok til at jeg kan bøye den og gni den mot klitt mens jeg tar den inn og ut 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #19 Del Skrevet 26. juni 2020 16 timer siden, Jagerfly skrev: Større, myk dildo. Min favoritt er en tykkere dildo type "jelly" 😊Den er soppas tykk at den fyller godt, og er myk nok til at jeg kan bøye den og gni den mot klitt mens jeg tar den inn og ut 🙂 Da kan du i allefall skryte av at du har den største klitten her inne!!! Anonymkode: bc8ca...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #20 Del Skrevet 26. juni 2020 16 hours ago, Jagerfly said: Større, myk dildo. Min favoritt er en tykkere dildo type "jelly" 😊Den er soppas tykk at den fyller godt, og er myk nok til at jeg kan bøye den og gni den mot klitt mens jeg tar den inn og ut 🙂 Soppas? Anonymkode: 8f69d...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå