Gå til innhold

Naboen min blotter seg

Anbefalte innlegg

Gjest Magritta
Skrevet (endret)

Så i natt, ca kl 1.30 hadde mannen i etasjen over meg gått ned i etasjen min og deretter ringt på dørklokka mi. Da jeg åpna var han naken, bortsett fra en shorts som hang rundt anklene. Han begynte da å kalle meg Kristin og å forsøke å komme inn i leiligheten - Navnet mitt begynner på S, det bor heller ingen som heter Kristin i blokka. Etter han hadde fått beskjed gjentatte ganger om at han ikke fikk komme inn og siden han nekta å gå, endte jeg opp med å dytte han for å få han unna, jeg så han landa med hodet på metallrampen utenfor blokkas hovedinngang. Etter å ha forsikra meg om han ikke hadde slått hodet låste jeg inngangsdøra. I ca 10 minutter etter det kunne jeg høre han rope etter Kristin og at jeg måtte slippe han inn.

Ble litt rotete innlegg, jeg er fortsatt redd og skremt, men er hendelsen verdt å anmelde? Eller blir den mest sannsynlig henlagt? Var også første gangen jeg "møtte" mannen, har bare bodd her i noen få uker.

Endret av Magritta
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha ringt politiet etter det der. Ja du kan anmelde, det er jo mulig fyren har psykiske problemer eller noe, men uansett så veit han hvor du bor og om han holder på på den måten så er ikke det greit. Det er jo skremmende.. 

Anonymkode: b40f9...588

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, anmeld eller få det "i loggen" på et vis. Så vet du at om det skjer flere ganger, med andre kanskje, så vil det ligge et mønster hos politiet.

Anonymkode: 122be...5f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Demens?

Anonymkode: 4fcf7...b62

AnonymBruker
Skrevet

En naken mann prøvde å tvinge seg inn i boligen din, også lurer du på om du skal kontakte politiet? Selvfølgelig skal du det!

Anonymkode: c823c...2ee

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som psykiatri det der. Kanskje en person i psykose.

Anonymkode: defb0...906

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du tilkaller selvfølgelig politiet,når noen tvinger seg inn i leiligheten din.

AnonymBruker
Skrevet

I beste fall går han i søvne, trolig er han klin kokos og/eller påvirket av noe. Du skal selvsagt ringe politiet.

Anonymkode: 9c045...746

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det skjedd noe mer? 

Anonymkode: 5e193...be8

AnonymBruker
Skrevet

Du måtte slippe han inn? Hva gjorde han da? 

Anonymkode: ee45c...ab6

Gjest Magritta
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det skjedd noe mer? 

Anonymkode: 5e193...be8

Endte opp med å ringe politiet som kom og skulle ta en prat med han, de mente det var nok å gi han en advarsel siden det var første gangen, men at det var bare å anmelde om det skulle skje flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Høres mest ut som psykiatri.

Anonymkode: 2508b...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...