Gå til innhold

Brudekjole... (bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2020 den 1.07, Visdomstannaverker skrev:

Avsporer min egen tråd da.. Men til dere som ønsker rimelig bryllup er det utrolig mange fine kjoler ute på Nelly, sparkjop osv til under 2000. Alt har jeg kjøpt klart for lengst, men til bryllupet som består av en liten gruppe mennesker bare så betaler meg og mannen for egen mat, også for blomstrene til under 100 kr. Skal bare dra en silketråd rundt stilken på blomstrene så de blir gode å holde i 😊

Skal også gifte meg, ble akkurat fridd til :) Og jeg har tenkt å enten kjøpe en rimelig kjole til under 2000 kr, eller bruke bunaden min ❤️ 

Anonymkode: 499bd...626

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole, den ser perfekt ut til stylingen du skisserer!

Men ja, den er for lang. Å ta den med til skredder for å legge den opp vil gjøre underverker. :) Du ser mye kortere ut enn det du er med så lang kjole, i tillegg til det du har fått mange svar om i tråden. 

Anonymkode: cc498...796

AnonymBruker
Skrevet

Synes den er var veldig fin! Men for lang ja, og ser den stikker ut ved armen. Du liker kanskje ikke høye hæler, men jeg ville nok prøvd meg på noen kitten heels eller lignende istedetfor ballerinasko. 

Hvor er den kjøpt? Kunne tenkt meg noe lignende selv ❤️

Anonymkode: f0574...560

Skrevet

Kjolen din er kjempefin og den sitter pent på deg. Om du vil legge den litt opp velger du selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen var nydelig!  😍 Og jeg synes den sitter flott på deg. Hvordan den er å gå med ville avgjort om jeg sydde den litt opp. Om det er sånn at du trør på kjolekanten foran så er den jo opplagt for lang.. Ut fra bildene så kan den se litt for lang ut, men bare du ser den i virkeligheten og kjenner hvordan den er å gå med. 

Anonymkode: 410d8...c6a

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen er skjønn, synes jeg. Liker spesielt ryggen på den. Men ja, du bør absolutt legge den opp, den faller ikke pent med den lengden.

Anonymkode: 126c1...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå det venninnene dine sier om at blomster vil være bedre enn slør til den kjolen. Slør kan gå an hvis du er nøye med å få det i samme blonde-stilen som kjolen.

Anonymkode: 94be4...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...