Gå til innhold

Brudekjole... (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså... Jeg er så usikker.. men jeg syntes den var heeeelt perfekt og en drøm, frem til jeg viste den til venninnene som også er mine brudepiker. Venninnene mine sier den bør legges opp, strammes inn, byttes ut, blomstrer i håret til den, den er beregnet for større damer enn meg osv.. Jeg er 165 og normalvektig, i tyveårene.. Jeg vil ha det enkelt og ha krøller med brudeslør blomstrer som bukett og et brudeslør/veil (stoff) i håret.. 

Kan dere gi deres helt ærlige meninger om kjolen nå. Legger til flere bilder, og kommer til å slette de om noen dager, så ingen gamle falske venninner skal se det og sende til min mann 🤣

IMG_20200624_000225.jpg

Endret av Visdomstannaverker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

IMG_20200624_000832.jpg

IMG_20200624_000613.jpg

IMG_20200624_000324.jpg

Endret av Visdomstannaverker
Fjerner et bilde jeg ikke har skurrer godt nok..
Skrevet

Kjolen er nydlig og sitter flott på deg utifra bildene!

• Liker 26
Skrevet

Altså jeg kjøpte den i mai i fjor, men bryllupet står i juli og nå er jeg mer usikker enn noen gang. Nærmer seg.. 

Skrevet

Ville kanskje sydd bittelitt under armene, den er kanskje en smule løs der? ☺️ Men føler du at den sitter godt så behold den som den er ☺️

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Tingeling89 skrev:

Kjolen er nydlig og sitter flott på deg utifra bildene!

Hva syntes du om lengden på den da? Jeg skal bruke ballerinasko bare, ingen høye sko.

Skrevet

Likte ikke snittet i halsen og ved armene, men det viktigste er jo at du selv syn du er fin. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Visdomstannaverker skrev:

Hva syntes du om lengden på den da? Jeg skal bruke ballerinasko bare, ingen høye sko.

Jeg synes den faller fint med den lengden, og så lenge du ikke snubler i den kjør på ☺️

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Tingeling89 skrev:

Ville kanskje sydd bittelitt under armene, den er kanskje en smule løs der? ☺️ Men føler du at den sitter godt så behold den som den er ☺️

Syntes den er kjempe behagelig slik den er, men ja nå ser jeg det på bildene, at den ser løs ut under armene🙄 Takk for svar 🥰

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Visdomstannaverker skrev:

Den er for lang.

• Liker 14
Skrevet

Lengden må du gjøre noe med. Den er for lang og kommer til å bli skrekkelig skitten. Hvis været på bryllupsdagen er fuktig vil den bli tragisk sølete nederst. Dessuten risikerer du å tråkke den i stykker. 

• Liker 11
Skrevet

Har du på deg de skoene du skal bruke til? Jeg syns kjolen er litt for lang. 

• Liker 1
Skrevet

Men syntes dere lengden er stygg? Har tenkt å bytte etter kirken og fotografier 🙈

Skrevet
1 minutt siden, Hulderen skrev:

Har du på deg de skoene du skal bruke til? Jeg syns kjolen er litt for lang. 

Nei, men ballerinasko bygger maks 1 cm.. Skal ikke ha høye sko. Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin! Og du er den mest feminine "mannen" (profilen din) jeg har sett.

Anonymkode: 9d9b5...33b

• Liker 3
Skrevet

Men syntes dere lengden er stygg? Har tenkt å bytte etter kirken og fotografier 🙈

Helt ærlig: ja. Den er altfor lang. 

• Liker 4
Skrevet

Det ser rart ut når den er 10 cm for lang, den kan være helt fotsid. 

• Liker 4
Skrevet

Du ser ikke så veldig maskulin ut til å være mann.

• Liker 1
Skrevet

Dette er skillet mellom overdel og underdel.

IMG_20200624_003210.thumb.jpg.2051849ca4358fae244e3645e13c30dc.jpg

IMG_20200623_140051.thumb.jpg.a2ba503442461fde000a0e1b10036717.jpg

Dette er bunnen av kjolen. 

Noen som syr her som vet hvordan man bør gjøre det og prisen noen ca vil ta for det? Kjolen koster 1800 ny. 

Skrevet

Hvorfor bytte? Kjolen er nydelig, den må bare tilpasses deg. Jeg lurer også på om den er litt vid fra midjen og opp. Kan den syes inn litt? Men det er viktig at den er behagelig på, altså.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...