Gå til innhold

Psykologen gjesper i timene - blir satt ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Psykologen min gjesper flere ganger i timene. Jeg blir stresset av det, men tørr ikke ta det opp. Prøver å se bort når det skjer. Virker som han kjeder seg og at det jeg sier er totalt uinteressant. Hva ville dere gjort? Latt som ingenting? Tatt det opp? Ville dere tatt det personlig, eller bare tegn på at han er trøtt den dagen?

Anonymkode: f9dd4...1f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan være mange grunner. Sover dårlig, har barn som holder han våken, gjesper lett osv. Lett å tenke at det er på grunn av deg, men det er det sannsynligvis ikke. Du kan uansett ta det opp, det er helt i orden!

Anonymkode: 1fcf2...6c3

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer det i hver time?

Anonymkode: 8c11a...003

Har skjedd 3-4 ganger, så ikke hver gang. Han prøver ikke skjule det, gjesper veldig tydelig. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være mange grunner. Sover dårlig, har barn som holder han våken, gjesper lett osv. Lett å tenke at det er på grunn av deg, men det er det sannsynligvis ikke. Du kan uansett ta det opp, det er helt i orden!

Takk! Jeg opplever at det har med meg å gjøre, hvor interessant det jeg snakker om er, men du har kanskje rett. Kanskje han bare er trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan finne på å gjespe som det synger etter når jeg virkelig konsentrerer meg om noe!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Jeg kan finne på å gjespe som det synger etter når jeg virkelig konsentrerer meg om noe!

Å det var fint å lese, det hadde vært fint om det var noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ser han kanskje andre som gjesper? Det er smittsomt

Anonymkode: 9c018...502

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du time på morgenen? Kanskje han trenger litt tid til å "våkne" i kroppen men er "klar" i toppen😄

Anonymkode: 23831...361

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts, ta det helt med ro! Han gjesper ikke fordi det du sier er kjedelig. Selv er jeg en person som kan gjespe i alle mulige situasjoner, særlig timene før klokken 12 på dagen. Han er trøtt, kanskje han sitter oppe lenge om kvelden, kanskje sover han dårlig. Husk at han er et menneske han og, og gjesping er normalt når man er trøtt. Syns det er synd at gjesping blir sammenlignet med kjedsomhet, for det er nok absolutt ikke tilfellet her!

Anonymkode: dafe4...1b7

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser han kanskje andre som gjesper? Det er smittsomt

Anonymkode: 9c018...502

Vet ikke, er ingen andre der når jeg er der.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du time på morgenen? Kanskje han trenger litt tid til å "våkne" i kroppen men er "klar" i toppen😄

ja har ofte time kl 7 eller 7.30 for å rekke det før jobb. Var hans forslag, men kanskje det er tidlig for ham? Er trøtt selv i timene, men jeg gjesper aldri. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts, ta det helt med ro! Han gjesper ikke fordi det du sier er kjedelig. Selv er jeg en person som kan gjespe i alle mulige situasjoner, særlig timene før klokken 12 på dagen. Han er trøtt, kanskje han sitter oppe lenge om kvelden, kanskje sover han dårlig. Husk at han er et menneske han og, og gjesping er normalt når man er trøtt. Syns det er synd at gjesping blir sammenlignet med kjedsomhet, for det er nok absolutt ikke tilfellet her!

Anonymkode: dafe4...1b7

Takk! Håper du har rett. Uansett godt å lese andre tolkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja har ofte time kl 7 eller 7.30 for å rekke det før jobb. Var hans forslag, men kanskje det er tidlig for ham? Er trøtt selv i timene, men jeg gjesper aldri. 

B-menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da er det sikkert pga det. Jeg er også ganske gjespete om morgenen noen timer, men det betyr ikke at ting er uinteressant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kan være såkalt affektsmitte. 

Anonymkode: 17a69...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terapeuten min kan også gjespe i timen og jeg tolker det som at han er trøtt. Da ser jeg det også på han, at han er sliten. De er bare mennesker de også

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør han neste gang.. spør om han er trøtt, på en litt humoristisk måte.. håper jeg ikke Kjeder deg.. Da blir han sikkert flau.. 

min psykolog har svart på tlf flere ganger når jeg sitter der.. sist så sa jeg etter hun la på.. hvor var vi? Jeg falt litt av jeg nå.. hun har aldri svart på tlf siden.. 

Anonymkode: f9076...b2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han/hun er sannsynligvis bare trøtt.

Skal mye til for at en proff psykolog begynner å gjespe fordi pasienten er så driiiiit kjedelig.

Sånt gjør de i tiden mellom pasienter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjesping er en ufrivillig fysisk reaksjon. Omtrent som nysing. Mannen er menneskelig, han kan ikke noe for at han gjesper. 

Gjesping har ikke noe med kjedsomhet å gjøre, det har med trøtthet å gjøre. 

Alle kan bli trøtt. 

Anonymkode: 36cfe...e89

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det er svært uhøflig og respektløst og sitte å gjespe overfor pasienter, kollegaer, kunder eller hva det måtte være? De fleste gjesper kan holdes tilbake og går det absolutt ikke så skjuler man i det minste munnen bak hånden og ber om unnskyldning. Akkurat som man gjør hvis man plutselig må nyse. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...