AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har små pupper, en liten a cup. Jeg er slank og høy. Noen ganger har jeg lyst til å gå uten bh bare fordi det er veldig behagelig. Men føler ikke at det tar seg godt ut med så små pupper.. Mannen min elsker det, men føler ikke at hans mening telles, for han "skal" jo like meg som jeg er. Og hjemme går jeg gjerne uten. Har noen ganger prøvd meg uten i offentligheten, men er så redd for at nipplene skal bli stive og at om jeg prater med noen vil de bli ukomfortable. Har prøvd tape for nippler men de blir rynkete når de er på, om dere skjønner, og det syns utrolig godt igjennom klærne. Og det er faktisk mer flaut. Men altså, kan jeg gå uten bh? Blir dere, kvinner og menn, ukomfortable av å se at noen går uten? Se konturene av nippler? Ser det rart ut når jeg har små pupper. Ser jo ikke FLAT ut, men har to små, søte bulker 😁 Anonymkode: 4d64b...ca7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Med andre ord kjør på! Anonymkode: 32769...f4b
Djungelvrål Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har heller ikke store pupper og har prøvd å gå f.eks i butikken i en t-skjorte uten bh. Det som skjer er at alle menn fra 12-99 stirrer åpenlyst. De klarer ikke å la vær. Skrev dette i en annen tråd om samme emne, orker ikke at alle hankjønn stirrer. 1
Leeloo Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har små pupper, gjør litt begge deler, men har helt kuttet ut spile-BH da jeg synes de er ubehagelige. Jeg bruker soft-bra, singlet eller ingenting, litt ettersom. Jeg blir nok litt ekstra selvbevisst om jeg går uten bh i plagg der brystvortene synes, men det får folk tåle. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 5 minutter siden, Leeloo skrev: Jeg har små pupper, gjør litt begge deler, men har helt kuttet ut spile-BH da jeg synes de er ubehagelige. Jeg bruker soft-bra, singlet eller ingenting, litt ettersom. Jeg blir nok litt ekstra selvbevisst om jeg går uten bh i plagg der brystvortene synes, men det får folk tåle. Ts her. Jeg bruker super push up, så det kan bli en ganske stor kontrast å plutselig se meg uten. På jobb snakker vi om sånne ting og kunne ikke brydd meg mindre, men f.eks barnehageansatte osv føler jeg at jeg kanskje blotter meg litt. Anonymkode: 4d64b...ca7
Leeloo Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Jeg bruker super push up, så det kan bli en ganske stor kontrast å plutselig se meg uten. På jobb snakker vi om sånne ting og kunne ikke brydd meg mindre, men f.eks barnehageansatte osv føler jeg at jeg kanskje blotter meg litt. Anonymkode: 4d64b...ca7 Jeg gikk også fra push-up til «flat», men det passer bra til kroppen min. Litt uvant i starten, men nå synes jeg det er finere. Ikke fått noen kommentarer. Det er jo bare å ta en singlet el. under om du føler deg «eksponert». Nå er det jo tydeligvis in å ikke bruke push-up, kom jo plutselig masse fine soft-bras på markedet for noen år siden. Jeg fikk en aha-opplevelse da jeg for n’te gang tok av meg bhen etter jobb fordi den var ubehagelig, «Hvorfor i all verden skal jeg gå rundt å ha det vondt»? Ikke alle synes det er ubehagelig selvfølgelig, men jeg har det veldig mye mer behagelig nå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #8 Skrevet 24. juni 2020 Jeg er misunnelig på at du kan gå uten bh. Har F-cup og må ha bh på, eller hadde jeg fått så mange blikk at det ikke er gøy. Vil du gå uten bh så gjør du det. Jeg syns det er pent, og jeg liker damer 😉 Dere kan bruke så mange fine topper uten at det ser vulgært ut. Anonymkode: 4ba22...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #9 Skrevet 24. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er misunnelig på at du kan gå uten bh. Har F-cup og må ha bh på, eller hadde jeg fått så mange blikk at det ikke er gøy. Vil du gå uten bh så gjør du det. Jeg syns det er pent, og jeg liker damer 😉 Dere kan bruke så mange fine topper uten at det ser vulgært ut. Anonymkode: 4ba22...a5d Ser kanskje ikke vulgært ut, men det ser fremdeles seksuelt ut. Mannen liker ikke at jeg går uten bh i sommertopper, slik som jeg gjorde før jeg møtte han. At man så en fin liten bylt gjorde meg ingenting, stiv brystvorte gjør det bare finere. Men folk SER på liksom. Ikke at de er ekle og stirrer, men øynene dras mot brystet mitt uten at de kan for det. Er jo ikke ofte de ser naturlig form på en pupp sånn, liksom. Men jeg er ikke ukomfortabel med stirring, noe TS sier hun er, så jeg vil ikke anbefale det, utav erfaring. Nå går jeg ikke uten BH slik at mannen ikke blir paranoid 😂 men det gjør meg ingenting. Om jeg skal diktere hvor langt skjegget får bli, så må jeg gi han noe😉 Anonymkode: f4c02...ed3 1
Perelandra Skrevet 25. juni 2020 #10 Skrevet 25. juni 2020 Tråden er ryddet for innlegg på dialekt. Perelandra, mod. 1
Gjest Warrior Skrevet 25. juni 2020 #11 Skrevet 25. juni 2020 Ja du kan gå uten. Synlige stive nipler er bare sexy det.
WonderWomaan Skrevet 25. juni 2020 #12 Skrevet 25. juni 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser kanskje ikke vulgært ut, men det ser fremdeles seksuelt ut. Mannen liker ikke at jeg går uten bh i sommertopper, slik som jeg gjorde før jeg møtte han. At man så en fin liten bylt gjorde meg ingenting, stiv brystvorte gjør det bare finere. Men folk SER på liksom. Ikke at de er ekle og stirrer, men øynene dras mot brystet mitt uten at de kan for det. Er jo ikke ofte de ser naturlig form på en pupp sånn, liksom. Men jeg er ikke ukomfortabel med stirring, noe TS sier hun er, så jeg vil ikke anbefale det, utav erfaring. Nå går jeg ikke uten BH slik at mannen ikke blir paranoid 😂 men det gjør meg ingenting. Om jeg skal diktere hvor langt skjegget får bli, så må jeg gi han noe😉 Anonymkode: f4c02...ed3 Folk ser uansett om du har bh eller ikke
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #13 Skrevet 25. juni 2020 4 timer siden, WonderWomaan skrev: Folk ser uansett om du har bh eller ikke Stoooor forskjell på en enkel bomullsgenser og myk BH, enn en stram singlet uten BH. Den første ser du ingenting til da du blir observert i helhet. Den andre er sånn 👀 på et eneste område av hele deg. Anonymkode: f4c02...ed3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #14 Skrevet 25. juni 2020 5 hours ago, Warrior said: Ja du kan gå uten. Synlige stive nipler er bare sexy det. Det et nettopp derfor man kan bli ukomfortabel av å gå uten. Tro det eller ei, målet er ikke alltid å være "sexy". Anonymkode: 8b172...929 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #15 Skrevet 25. juni 2020 Bruk nipplecovers, små silikongreier. 59,90 på hennes. Jeg bruker de når jeg ikke har bh, for stive nippler er kleint å mine er konstant stive. Anonymkode: a7aa7...122
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #16 Skrevet 25. juni 2020 Jeg er jente (hetro), jeg synes det tar for mye oppmerksomhet siden man ikke er vandt med det. Blikket trekkes nedover når man snakker med folk, det gjør det ubehagelig. Anonymkode: b774e...7c0
GammelKaktus Skrevet 25. juni 2020 #17 Skrevet 25. juni 2020 Hadde jeg hatt små pupper så hadde jeg glatt gått uten bh, hvorfor ha de i "fengsel" om du ikke må. Som hun over meg sier, du kan kjøpe nipple covers så slipper du sleske og muligens uønskede blikk.. Jeg bryr meg ikke om hvordan andre "behandler" puppene sine, plager ikke meg uansett.
Bruglen Skrevet 25. juni 2020 #18 Skrevet 25. juni 2020 Jeg forstår ikke hvorfor brystvorter har blitt så tabu. Det har aldri falt meg inn at det skal være et problem om de blir stive. Og jeg skjønner heller hvorfor noen går med BH hvis det ikke er behagelig. Merkelig puritanisme.
Gjest Warrior Skrevet 26. juni 2020 #19 Skrevet 26. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det et nettopp derfor man kan bli ukomfortabel av å gå uten. Tro det eller ei, målet er ikke alltid å være "sexy". Anonymkode: 8b172...929 Men noen er bare sexy om man vil eller ikke. Gå uten bh så nipplene synes kan ikke være så ille? Menn gjør det hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå