Gå til innhold

Luft i magen under akten...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem under samleie at jeg får luft i magen og jeg promper når han jokker mot underliver mitt. Når musa min er veldig våt "skvarer" det som eb skikkelig bløt promp, og enkelte elskere jeg har hatt begynner å le. En gang luktet det skikkelig vond, når det skjedde under 69. Flaut? har noen opplevd noe lignende. Jeg elsker sex, men binder meg etterhvert pga av disse problemene. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Musefis eller rævfis? Hva snakker du egentlig om? Men kan si det er normalt med lyder i musa iallfall når den er våt, for når vi bruker glidemiddel så sier det SLURP, det høres så utrolig ulekkert ut :-? Men han bryr seg ikke, så da gidder ikke jeg heller (nesten)

Gjest Evylin
Skrevet

Trenger du virkelig glidemiddel når du knuller vaginalt. Vi bruker bare glidemiddell når han knyuller meg i ræva

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp, størrelseforskjell medfører gjerne problemer, og min ser ikke ut til å vide seg ut, uansett hvor mye vi har sex, så da må vi bruke glidemiddel, "desverre".

Gjest klort
Skrevet

Størrelses forskjell gjør da ikke at man får behov for glidemiddel. Har selv opplevd en med giga, som egentlig ikke har plass i meg, men jeg ble jo våt så det holdt og da var det jo ingen fare. Hadde jeg ikke blitt våt hadde den heller ikke gått inn, så det nok våtheten det skorter på hos deg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jo mulig det, men la oss ikke avspore tråden her

(ps legen min sa vi trengte det siden jeg var for trang, men det er godt mulig du har mer rett. Samme det vel)

Skrevet

men, er det faktisk fising du mener? altså luft som kommer ut fra analen?

eller mener du at det kommer fiselyder fra musa når dere har sex?

det er jo vesentlig forskjell, og vanlig fising ville jeg nok følt var rimelig ubehagelig om jeg var plaget med under sex ja... dersom det faktisk er promping du gjør, så kanskje du kan prøve å se om det finnes noe mot luft i magen?

om det er fiselyder fra skjeden så er det igrunnen ganske normalt, spesiellt om han tar deg bakfra, det har med at det blir presset luft inn i skjeden som så kommer ut igjen.

Skrevet

Tilbake til emnet. Det må være fælt å måtte fise hver gang du elsker, og spesielt under 69. Foreslår neseklype eller maske med kullfilter neste gang du spiller kjøttfløyte og hu fisefine blir sleika skrevet, kun 2 cm vekk fra skyttegrava.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...