Gå til innhold

Er det trygt i oslo sentrum?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 84664...da2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 13364...961

• Liker 1
Skrevet

Stortsett. Why? 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri følt meg utrygg der, men ville ikke sendt en 14-åring gatelangs der midt på natta. Ville forsåvidt ikke gjort det i noen større byer. 

Anonymkode: 1a11c...e97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor like ved, men føler ikke ett behov for å dra inn dit. Nå holder jeg meg borte fra store folkemengder uansett.

Anonymkode: 21965...e7a

• Liker 2
Skrevet

Nei, nå gjelder det å holde seg unna folkemengder. Oslo sentrum er nok der smittefaren er størst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i sentrum når det også var nedstengt. Gjelder bare å holde avstand til folk. Og god hygiene. 

Anonymkode: ff206...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På natta hadde jeg holdt meg unna, da er det for mye gale mennesker ute. Nå er jo dessverre alkoholen åpen til kl 3 igjen, satan å dumt. Det skulle aldri blitt liv igjen, ingen trenger alkohol eller å være oppe senere enn midnatt.

Anonymkode: 5122d...660

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På natta hadde jeg holdt meg unna, da er det for mye gale mennesker ute. Nå er jo dessverre alkoholen åpen til kl 3 igjen, satan å dumt. Det skulle aldri blitt liv igjen, ingen trenger alkohol eller å være oppe senere enn midnatt.

Enig der. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 84664...da2

Hold minst 1 meters avstand og vasker hendene så går det fint. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det bare å holde seg inne da vettu 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå er det på tide regjeringen innfører leggetid for folk.. 

Anonymkode: d4761...df8

• Liker 3
  • Opprett ny...