Gå til innhold

Å gir bort tlf nr til tinder folk...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjorde dette èn gang da en fyr spurte, og ble etterpå ringt opp fra telefoner i England, så jeg tenkte dette kanskje var svindel (dette var forøvrig en fyr jeg faktisk møtte irl også) 

Nå har en annen fyr spurt meg, og jeg spurte om han ikke har spachat eller noe i stedet, men nei. Han er veldig av og på, men samtidig veldig intressant fyr så jeg veit ikke om jeg bare skal gi han det? 😫 (dette er en fyr jeg aldri har møtt..) Hva synes dere? 

Anonymkode: 9120e...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Husk på at dersom du gir telefonnummer, så kan de finne ut hva du heter og hvor du bor... mange weirdos der ute. 

Anonymkode: 7af2d...598

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husk på at dersom du gir telefonnummer, så kan de finne ut hva du heter og hvor du bor... mange weirdos der ute. 

Ja.. jeg har sjult nummer, men det ligger fortsatt på google på grunn av enkeltmannsforetaket mitt så, du har rett i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spør alltid om nummeret før vi skal møtes, det er kjekt å ha. Er ikke møte avtalt er det ikke nødvendig. Er kvinner skeptiske får de google nummeret mitt, så finner de raskt ut hvem jeg er.

Anonymkode: 4fd6c...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vile bare gitt han nummeret-Føler tider for hvor interessant og hvor yme et mobilnumer gjør fra eller til ikke lenger er gjeldene. Hvis du vil ha adresse og fult navn til en person pr idag,så er det ett google søk unna med navn sted og eller adresse. Det er bare å sprre nummeret svarteliste nummeret hans hvis det dukker opp noe rart

Anonymkode: 44d7b...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vile bare gitt han nummeret-Føler tider for hvor interessant og hvor yme et mobilnumer gjør fra eller til ikke lenger er gjeldene. Hvis du vil ha adresse og fult navn til en person pr idag,så er det ett google søk unna med navn sted og eller adresse. Det er bare å sprre nummeret svarteliste nummeret hans hvis det dukker opp noe rart

Men man har jo sjeldent fullt navn på tinder. Plutselig har du en stalker. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man har jo sjeldent fullt navn på tinder. Plutselig har du en stalker. Grøss. 

Tenker at enten så gir du ut nummerert, og tar sjansen eller så lar du være. Jeg ville ha gitt ut nummeret og prøvd.Somsagt, erpsonlig tneker jeg at hvis du virkelig vil finne en annen person via nettet, så er det enkelt, og et mobilnummer ville egntlig ikke gjort så mye fra eller til. Men dette er opp til deg,selvfølgelig! :) Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det er så mange steder å kommunisere på så skjønner ikke jeg hvorfor man må ha telefonnummeret. Jeg ville ikke gjort det og synes det er merkelig å spørre om telefonnummer såpass tidlig.

Anonymkode: b1c1c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Ja.. jeg har sjult nummer, men det ligger fortsatt på google på grunn av enkeltmannsforetaket mitt så, du har rett i det. 

Hvis du bruker vipps finner man navnet ditt lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...