AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg leter etter en GPS klokke til mitt barn Jeg ønsker ikke xplora på grunn av den dyre prisen og mnd.kostnadene. Har noen et godt alternativ? Si gjerne Hvilken modell og hvorfor. Anonymkode: a6790...336
Snøfall Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Just now, Snøfall said: Ingen? Vi har hatt en som heter tail it gator. Men vi hadde den ikke så lenge for vi hadde ikke behov for den likevel. Men kanskje noen andre vet om noen. Dytter for deg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Det finnes en til halve prisen. Tail it. Ulempen var at for å få god signal må den være i nærheten av en mobil eller noe i den dur. Husker ikke helt men det var noe som gjorde at vi definitivt gikk for xplora. Anonymkode: 43a3d...ec5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Xplora er kjempebra, vel verdt prisen! Når vår 1. Gen sluttet å virke fikk vi faktisk en helt ny klokke gratis, xplora GO, av xplora. Den er helt super! Du får kjøpt den for under tusenlappen, det er ikke dyrt. Den går på 2G nett som skal virke iaf til 2025. Synes ikke 99 kr i mnd er så ille for et abonnement heller egentlig, sønnen min bruker den masse! Anonymkode: 84eb3...f5a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Xplora er kjempebra, vel verdt prisen! Når vår 1. Gen sluttet å virke fikk vi faktisk en helt ny klokke gratis, xplora GO, av xplora. Den er helt super! Du får kjøpt den for under tusenlappen, det er ikke dyrt. Den går på 2G nett som skal virke iaf til 2025. Synes ikke 99 kr i mnd er så ille for et abonnement heller egentlig, sønnen min bruker den masse! Anonymkode: 84eb3...f5a Jeg kan ikke finne xplora Go noen plass til salgs lenger. Når kjøpte du den? Anonymkode: a6790...336
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke finne xplora Go noen plass til salgs lenger. Når kjøpte du den? Anonymkode: a6790...336 Jeg fikk den, ikke veldig lenge siden - et halvt år kanskje?. Tror de hadde salg på den da. Den kom opp på Google, men når jeg klikket inn på annonsene var den ikke i beholdning. Anbefaler å kontakte xplora direkte, kanskje du får en god pris på neste utgave? Eller prøv finn 😊 Anonymkode: 84eb3...f5a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #8 Skrevet 24. juni 2020 Vi endte opp med mobiltelefon (brukt, finn.no) til barnet i stedet. Etter å ha vurdert og prøvd flere klokker. Det ble mye billigere, han har et abonnement der kun 3 kan ringe ham, og det koster ingenting (ice junior). Anonymkode: dc0a0...288 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå