AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Skal du bli litt brun, skikkelig brun, eller er planen å unngå solbrenthet. Hvis du har planer om å bli brun uten sol så skriv det. Legg gjerne ved bilde av målet ditt. Anonymkode: 2ebb1...ad4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Ingen. På tide at folk får respekt for sola, det er farlig å steke seg timesvis. Når livet ditt er så trist at en brunfarge er viktig så trenger du en virkelighetsjekk. Jeg dekker meg til nå i dag, unngår å oppholde meg i sola. Bruker minst 30 faktor i ansiktet/nakke/ører. Holder meg i skyggen 🙂 Før var jeg hjernedød å stekte meg i timesvis. Anonymkode: ebddc...79b 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Målet mitt er å oppnå normal hudfarge, sånn at ikke folk blir snøblinde av å se bena mine. Hvis jeg samtidig slipper unna å bli solbrent og kanskje får etpar nye fregner, så er jeg fornøyd. Jeg har ingen ambisjoner om å jobbe for brunfarge, jeg lever fint med blek hud som får litt friskere farge i sommerhalvåret. Anonymkode: afa65...c55 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Bare bittelitt gylden, ikke direkte brun. Er ikke interessert i mer rynker og skit bare for en liten koronasommer. Anonymkode: ea645...e49 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Synes det er så sykt usjarmerende med voksne folk som er opptatt av brunfargen sin😂 Anonymkode: c737c...79f 8
miaw Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så sykt usjarmerende med voksne folk som er opptatt av brunfargen sin😂 Anonymkode: c737c...79f Det er harry. 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 Mennesker som er opptatt av brunfargen sin er rare folk. Jeg har ingen mål for brunfarge for sommeren. Regner med at jeg knapt får farge, som vanlig, da jeg ikke oppholder meg i solen mer enn jeg absolutt må (og det er svært lite). Anonymkode: 150eb...444 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 Brunfargemål? Det har jeg aldri tenkt over. Soler meg ikke, men elsker å være ute i solen. Er mye brunere nå enn midtvinters. Er ganske honningfarget, har ikke tenkt at jeg trenger å bli brunere, men heller ikke at «nei nå kan jeg ikke være ute i solen og jogge med hunden lenger, da blir huden min for mørk gitt». Brunfarge er en (hyggelig) konsekvens av solen, ikke noe mål i seg selv. Gidder heller ikke å lide i skyggen eller innendørs for å unngå rynker, det er da virkelig viktigere å leve livet sitt enn å vinne «færrest rynker på gamlehjemmet»-konkurransen 🙄 Anonymkode: 7b4d0...aef 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brunfargemål? Det har jeg aldri tenkt over. Soler meg ikke, men elsker å være ute i solen. Er mye brunere nå enn midtvinters. Er ganske honningfarget, har ikke tenkt at jeg trenger å bli brunere, men heller ikke at «nei nå kan jeg ikke være ute i solen og jogge med hunden lenger, da blir huden min for mørk gitt». Brunfarge er en (hyggelig) konsekvens av solen, ikke noe mål i seg selv. Gidder heller ikke å lide i skyggen eller innendørs for å unngå rynker, det er da virkelig viktigere å leve livet sitt enn å vinne «færrest rynker på gamlehjemmet»-konkurransen 🙄 Anonymkode: 7b4d0...aef Vil heller si at det er viktigere å ikke dø av føflekk-kreft hvis man vil leve livet sitt🤷🏼♀️ Anonymkode: c737c...79f 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Ønsker ikke å bli spesielt brun. Bruker solfaktor i ansiktet uansett om det er overskyet eller ikke. Vil ikke ha kreft eller rynker. Huden er kroppens største organ, og den skal jeg ta vare på. Så får heller folk synes at jeg er bleik. Anonymkode: 8a328...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Null tan, det fineste er å være hvit. Anonymkode: c446e...2c7 2
Rumle Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 0 mål om brunfarge, men oppholder meg litt i solen for d-vitaminene (har d-vitaminmangel).
Miss-Grey Skrevet 24. juni 2020 #13 Skrevet 24. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så sykt usjarmerende med voksne folk som er opptatt av brunfargen sin😂 Anonymkode: c737c...79f 13 timer siden, miaw skrev: Det er harry. Kan til dels være enig i dette! Sliter litt med å forstå de som hiver i seg betakaroten og sitter i sola i timesvis for å «jobbe med fargen». Jeg hater å sole meg, og sitter sjelden stille i sola. Blir ofte brun i løpet av sommeren likevel, fordi jeg er i aktivitet ute. Som andre her inne også har nevnt, kan man bli litt selvbevisst dersom man er veldig blek når man henter frem sommerklærne. Det er fint å ha litt farge dersom man viser mye hud, synes jeg. Det kan man få ved å bruke selvbruning i en overgangsperiode eller være litt ute i sola på begynnelsen av sommeren. Overeksponering i sola kan innebære helserisiko, men - litt - sol er bra for D-vitaminlagrene. 1
Pearl2.0 Skrevet 24. juni 2020 #14 Skrevet 24. juni 2020 Fint å få litt farge, noe som kommer naturlig når man trener ute og leker med barna hjemme på plena eller på stranda. Orker ikke å sitte inne de månedene det faktisk er greit å være ute uten tre lag klær. Tar på meg bikini ja, hvem orker å være ute i 25 grader og sol med masse klær? Smører med god faktor, men fargen kommer lell den. 1
Navani Skrevet 24. juni 2020 #15 Skrevet 24. juni 2020 Ingen. Jeg pleier å få litt farge, men jeg bryr meg lite. Jeg soler meg litt for d-vitamin-gevinsten, og for å få litt farge, men har ikke solt meg aktivt til nå i år. Går heller litt turer på dagtid her og der, men bruker faktor 50 og 30.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #16 Skrevet 24. juni 2020 1 time siden, Miss-Grey skrev: Kan til dels være enig i dette! Sliter litt med å forstå de som hiver i seg betakaroten og sitter i sola i timesvis for å «jobbe med fargen». Jeg hater å sole meg, og sitter sjelden stille i sola. Blir ofte brun i løpet av sommeren likevel, fordi jeg er i aktivitet ute. Helt sykt, bloggere fronter jo denne galskapen. Anonymkode: ebddc...79b 1
Carrot Skrevet 24. juni 2020 #17 Skrevet 24. juni 2020 Nå er ikke livet mitt trist og jeg har ikke noe konkret mål for graden av farge, men jeg elsker livet utendørs, jeg bruker solfaktor 50 og jeg blir brun likevel. At noen skal tro at jeg dermed er "en av de som ligger og steker meg" syns jeg er trist, folk må slutte med den trenden at negative tanker er det første som slår dem. Man kan fint være gyllen, ha glød eller være direkte brun uten at det dermed sender dem på toppen av kreftstigen. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #18 Skrevet 24. juni 2020 Jeg jobber for brunfargen. Jeg elsker å være solbrun, jeg ser bedre ut, føler meg bedre og trives bedre med kroppen min når jeg er brun. Synes ikke det er noe pent å være bleik(synes oppriktig synd på de som knapt får et snev av farge om sommeren), noe av det fineste jeg ser er solbrune kropper(så får det bare være så harry det vil for noen, JEG liker det). Bruker alltid faktor 30, og smører meg 3-4 ganger om dagen, bruker caps/hatt, har også blitt flinkere til å ta skyggepauser midt på dagen. Føflekker og arr smøres med spf50. «Brun og blid» er noe som passer for meg, for jeg er faktisk mye mer happy om sommeren når jeg er brun og føler meg bra. Anonymkode: a5a64...c15 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #19 Skrevet 24. juni 2020 Legger ikke noe energi i å bli så veldig brun, ei heller velger klær utifra skiller osv. Jeg er i mye aktivitet ute så jeg får farge, men er sjeldent jeg ligger med bikini og blir brun over hele kroppen liksom. Bruker solkrem med faktor 50 og dekker meg gjerne til med en strandkjole eller noe sånt når jeg ikke bader Anonymkode: 94316...5af
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #20 Skrevet 24. juni 2020 Ingen mål, har gule undertoner, så synes hudfargen min er fin helt blek også. Er imidlertid hjemme med en liten på 1,5 år, så det blir mye utetid. Blir nok litt brun, men bruker faktor 50 og prøver å holde meg i skyggen. Anonymkode: ee882...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå