AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har en bekjent som har lagt merke til i det siste har begynt å invitere seg på ting jeg skal på enten hn kan eller ei. Jeg synes ikke det er ok, ikke bare fordi er ikke alltid passer, men fordi det er alltid jeg som inviterer han og tjenesten blir ikke gitt tilbake. Er det virkelig slik at jeg ikke kan snakke med hn om jeg hva skal fordi hn invitere seg, jeg synes det er ubehagelig Anonymkode: bb16a...dee
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg har en bekjent som har lagt merke til i det siste har begynt å invitere seg på ting jeg skal på enten hn kan eller ei. Jeg synes ikke det er ok, ikke bare fordi er ikke alltid passer, men fordi det er alltid jeg som inviterer han og tjenesten blir ikke gitt tilbake. Er det virkelig slik at jeg ikke kan snakke med hn om jeg hva skal fordi hn invitere seg, jeg synes det er ubehagelig Anonymkode: bb16a...dee å måtte si nei, og tillegg kjenner vi ikke hverandre så godt at det er naturlig å inkludere hn med på alt. Jeg ville aldri ha invitert meg på den måten. Anonymkode: bb16a...dee
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har hatt en slik påhengsmotor selv, som aldri forstod NEI!!!!! Totalt respektløst. I dag er snart 3år siden jeg kutta han ut, fa*en så deilig. Sosialt tilbakestående mennesker som ikke tar et nei, eller forstår at man ikke skal henge på ryggen til andre 24/7. Anonymkode: dd050...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt en slik påhengsmotor selv, som aldri forstod NEI!!!!! Totalt respektløst. I dag er snart 3år siden jeg kutta han ut, fa*en så deilig. Sosialt tilbakestående mennesker som ikke tar et nei, eller forstår at man ikke skal henge på ryggen til andre 24/7. Anonymkode: dd050...8c7 Det blir respektert at det sies nei det passer ikke. men det er det at det hele tiden blir spurt når jeg forteller ting jeg skal. Anonymkode: bb16a...dee
HelenSk Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har hatt en sånn en i livet mitt 😂 Hen har heldigvis flytta nå. «Åja, skal du på IKEA? Jeg slenger meg på!» Etterhvert prøvde jeg å være mer vag når hen spurte hvor jeg skulle og når sånn at det ble vanskelig for hen å bare slenge seg på. Noen ganger måtte jeg lyve. Men du har kanskje prøvd det allerede?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Just now, HelenSk said: Jeg har hatt en sånn en i livet mitt 😂 Hen har heldigvis flytta nå. «Åja, skal du på IKEA? Jeg slenger meg på!» Etterhvert prøvde jeg å være mer vag når hen spurte hvor jeg skulle og når sånn at det ble vanskelig for hen å bare slenge seg på. Noen ganger måtte jeg lyve. Men du har kanskje prøvd det allerede? Jeg må vel kanskje det, eller bare ikke fortelle om noe gleder meg til-noe jeg synes er syndt da jeg liker å dele ting fra livet mitt. Anonymkode: bb16a...dee
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 Jeg skjønner ikke helt overskriften? Skriver du på dialekt? Anonymkode: 924f6...28d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt overskriften? Skriver du på dialekt? Anonymkode: 924f6...28d Er det noe galt med deg? 🙄 Anonymkode: bb16a...dee 4
KillerKitty Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Kan du ikke bare la være å fortelle om alt du skal? Kan jo hende han tar det som en åpen invitasjon. Hvis ikke dere kjenner hverandre så godt heller, skjønner jeg ikke hvorfor du forteller om planene dine til han eller henne heller.
Gjest ti10 Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 1 minutt siden, KillerKitty skrev: Kan du ikke bare la være å fortelle om alt du skal? Kan jo hende han tar det som en åpen invitasjon. Hvis ikke dere kjenner hverandre så godt heller, skjønner jeg ikke hvorfor du forteller om planene dine til han eller henne heller. Tenkte jeg også. Hvis det kun er en bekjent TS ikke kjenner så godt, hvordan blir det egentlig til at de treffer hverandre så ofte og hvorfor forteller hun hva hun skal til en perifer bekjent?
mordi Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe galt med deg? 🙄 Anonymkode: bb16a...dee Det burde stått ''hele tiden'' ikke ''hele til'' 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #12 Skrevet 24. juni 2020 1 hour ago, KillerKitty said: Kan du ikke bare la være å fortelle om alt du skal? Kan jo hende han tar det som en åpen invitasjon. Hvis ikke dere kjenner hverandre så godt heller, skjønner jeg ikke hvorfor du forteller om planene dine til han eller henne heller. kjent hn i mange år. Anonymkode: bb16a...dee
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #13 Skrevet 24. juni 2020 1 hour ago, mordi said: Det burde stått ''hele tiden'' ikke ''hele til'' Nei, sier du det... Anonymkode: bb16a...dee 2
mordi Skrevet 24. juni 2020 #14 Skrevet 24. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, sier du det... Anonymkode: bb16a...dee Skriv riktig neste gang! 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #15 Skrevet 24. juni 2020 1 hour ago, ti10 said: Tenkte jeg også. Hvis det kun er en bekjent TS ikke kjenner så godt, hvordan blir det egentlig til at de treffer hverandre så ofte og hvorfor forteller hun hva hun skal til en perifer bekjent? kjent hn i mange år, og noen ganger er vi et par stk venner/bekjente eller hva du vil kalle det som henger i sammen uten at vi treffer hverandre sååå ofte. Anonymkode: bb16a...dee
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #16 Skrevet 24. juni 2020 1 minutt siden, mordi said: Skriv riktig neste gang! 😄 Anonymkode: bb16a...dee 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #17 Skrevet 24. juni 2020 Dette var litt rotete, ts. Når du skriver at vedkommende inviterer seg med enten hn kan eller ei, tenkte jeg det var på Facebook, at vedkommende trykket "interessert" på evemter du skal på. Men du mener i virkeligheten. Hvordan mener du at vedkommende inviterer seg med på ting hn ikke kan delta på? Da spiller det vel ingen rolle? Anonymkode: 2145d...915 1
Gjest ti10 Skrevet 24. juni 2020 #18 Skrevet 24. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: kjent hn i mange år, og noen ganger er vi et par stk venner/bekjente eller hva du vil kalle det som henger i sammen uten at vi treffer hverandre sååå ofte. Anonymkode: bb16a...dee Kanskje vedkommende prøver å sjekke deg opp?💖
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #19 Skrevet 24. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en bekjent som har lagt merke til i det siste har begynt å invitere seg på ting jeg skal på enten hn kan eller ei. Jeg synes ikke det er ok, ikke bare fordi er ikke alltid passer, men fordi det er alltid jeg som inviterer han og tjenesten blir ikke gitt tilbake. Er det virkelig slik at jeg ikke kan snakke med hn om jeg hva skal fordi hn invitere seg, jeg synes det er ubehagelig Anonymkode: bb16a...dee Har selv hatt en slik person i mitt omkrets. Jeg måtte tyt til blokkering på alle SOME kanaler før at vedkommende skulle forstå at det ikke var så greit for meg at h*n dukket opp på alt som jeg skulle på eller hadde arrangert. Ikke var invitasjoner gjensidig fra vedkommende når h*n skulle ha noe eller skulle på noe. Anonymkode: a554f...30e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #20 Skrevet 24. juni 2020 Bevis på at folk på kg IKKE leser 😆 Anonymkode: bb16a...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå