Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det bare tre dager til den store konserten. Og jeg lurer på hva i all verden jeg skal ha på meg.....

Hva ville du ha hat på deg hvis du skulle på Black Sabbath konsert?

Eller hva skal du ha på deg når du skal på Black Sabbath konsert?

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

jeg ville nok bare slengt på meg et eller annet jeg likte..

Men er jo litt gøy å ta den litt ut på store konserter og da ...

Eksempel jeg har brukt på konserter: tyllskjørt i mange farger, lakkboots med spenner, og en kul topp:) og så tupert håret, og sminka meg litt særere enn til vanlig

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er gøy å kle seg stikk motsatt jeg da... Altså av hva det er forventet/hva de andre har på seg.

Stilte derfor i små pensko, veske, oppsatt hår og "draktpent" på et utendørsarrangement på et av byens heller røde steder. Så der trippet jeg rundt på mine høye hæler mens folk rundt meg gikk i "Blitz-klær" :ler: Var moro det :)

Gjest Jalla
Skrevet

Er det i Bergen du skal? Gleder med som en liten unge til konserten jeg hvertfall... Jeg skal gå litt "rokka" kledd... Synd velvet revolver ikke kom, de skulle jo varme opp :-( Dagfinn lyngbø og Stonegard i stedet... :roll:

Skrevet

Tja, noe svart?

Skrevet

Snille, pene jenter kan også like rockemusikk. Ser derfor ikke noe poeng i å kle seg i svarte klær og farge håret bare for en konsert, dersom dette ikke er stilen din.

Var selv på Maiden-konsert i Spektrum forrige uke, og der hadde flertallet svart Maiden T-shirt (de fleste hadde kjøpt den ved inngangen så det ut til) og jeans. Selv troppa jeg opp i jeans og en fargerik sommertopp uten at noen så rart på meg for det.

Gjest Jalla
Skrevet

Må jo huske på at hvis en skal på konsert i Bergen så er det ute og en vet ikke hvordan været kan bli. Regner jo ikke mye der. :sjarmor:

Skrevet

Skal også på konserten - gleder meg kjempemasse, har sett Black Sabbath før og det var fantastisk!

Men jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg.. blir vel vanlige klær.

Skrevet

Jeg skal på konserten i Oslo.

Gleder meg, og finner vel alltids noe å ha på meg... men kom gjerne med flere tips.

Skrevet

Gleder meg, og finner vel alltids noe å ha på meg... men kom gjerne med flere tips.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...